عصر بازار

با کمک ۵ میلیارد ریالی در شب های قدر؛

بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را دوباره روشن کرد

عصر اعتبار- همزمان با شب های معنوی قدر و در راستای اقدامات انسان ‌دوستانه، بانک ملت پنج میلیارد ریال کمک نقدی برای آزادی‌ زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد، به سازمان زندان‌ها پرداخت کرد.

بانک ملت چراغ خانه چندین زندانی را دوباره روشن کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، چک این کمک خیرخواهانه از سوی علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومى این بانک به نمایندگی از محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به اصغرجهانگیر رییس سازمان زندان‌های کشور تقدیم شد.
    بر اساس این گزارش، اقدام خیرخواهانه بانک ملت مورد توجه برنامه تلویزیونی ماه عسل قرار گرفت و این برنامه پرمخاطب با پخش ویدیویی از دیدار مدیرکل روابط عمومی بانک ملت و رییس سازمان زندان ها و تصویر چک صادره این بانک، به تجلیل از این اقدام پرداخت.
    مدیر روابط عمومی بانک ملت در این باره اظهار داشت: این بانک به نمایندگی از مشتریان وفادار و همکاران مهربان خود این افتخار را دارد که در ادامه مسیر ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، در راه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، قدم کوچکی بردارد تا انشالله آنان در ماه میهمانی خدا، به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.
    وی پیشگیری از آثار زیانبار زندان بر فرد، خانواده و اجتماع را از اهداف مهم بانک ملت در زمینه آزادسازی این نوع زندانیان ذکر کرد و تصریح کرد: بانک ملت کماکان این راه و سنت دیرینه خود را ادامه خواهد داد که در این زمینه باید از دست ‌اندرکاران این حرکت ارزشمند نیز قدردانی کرد.
    این گزارش حاکی است، بانک ملت علاوه براعطای تسهیلات قرض الحسنه برای آزادسازی زندانیان، کمک های بلاعوض قابل توجهی در سال های اخیر برای این امر خیر اختصاص داده است و تاکنون نزدیک به 17 هزار زندانی با مشارکت این بانک به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.
    زندانیان جرایم غیرعمد آن دسته از زندانیانی هستند که به واسطه جرایمی مانند صدمه بدنی یا قتل غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت های مالی نظیر مهریه معقول و نفقه، چک های بلامحل غیرکلاهبرداری در زندان ها محبوس هستند.
    براساس آمار اعلامی ستاد دیه کشور، 86 درصد زندانیان جرایم غیرعمد متاهل و 82 درصد آنان دارای فرزند هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی