عصر بازار

عضوهیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون؛

تسهیلات اشتغال روستایی با هدف رفع معضل بیکاری پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- عضوهیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر بانک توسعه تعاون با هدف رفع معضل بیکاری و توسعه پایدار روستاهای کشور پرداخت می‌گردد.

تسهیلات اشتغال روستایی با هدف رفع معضل بیکاری پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، امیر هوشنگ عصار زاده در نشست مشترک مدیران شعب بانک توسعه تعاون استان‌های مازندران، سمنان و ساری با موضوع بررسی روند اجرایی طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی با اشاره به تاریخچه تصویب و اجرای این طرح اذعان داشت: این طرح پس از تصویب و تبدیل به قانون؛ در نیمه دوم سال 96 با تدوین و تصویب آئین‌نامه‌ها به مرحله اجرا درآمد.

    وی افزود: اولویت و هدف اصلی طرح ایجاد اشتغال است نه صرفاً پرداخت تسهیلات، بنابراین این تسهیلات صرفاً برای طرح‌هایی که ایجاد اشتغال می‌نماید پرداخت گردد که بتواند اشتغال واقعی را ایجاد نماید.

    عصار زاده خاطرنشان کرد: اطلاعات کامل همکاران در وقت پرداخت تسهیلات می‌تواند در بهینه نمودن اجرای طرح موثر باشد.

    عضوهیئت‌مدیره خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح بالغ‌بر 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست‌بانک و صندوق کارآفرینی و امید برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری تخصیص‌یافته است.

    وی ادامه داد: بر اساس تخصیص‌های صورت گرفته بانک توسعه تعاون 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهارتا 10 درصد در بخش‌های مختلف و در مسیر ایجاد فرصت‌های جدید شغلی روستایی و عشایری پرداخت می‌کند.

    عصار زاده در ادامه با تأکید بر اینکه اجرای طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی اولویت نخست بانک توسعه تعاون در سال جاری است اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با توجه به اهداف و مأموریت‌های ذاتی خود با تمام توان در مسیر توسعه بخش گام برمی‌دارد.

    گفتنی است نشست مشترک مدیران شعب بانک توسعه تعاون استان‌های مازندران، گلستان و سمنان با حضور عضو هیئت‌مدیره بانک و برخی مدیران ستاد در تبریزساری برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو