عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس تشریح کرد:

شرط معافیت ۲۰ ساله مالیاتی مناطق آزاد تجاری

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شرط معافیت مالیاتی ۲۰ ساله شرکت های مناطق آزاد تجاری را تشریح کرد.

شرط معافیت ۲۰ ساله مالیاتی مناطق آزاد تجاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی در خصوص معافیت مالیاتی شرکت های فعال در مناطق آزاد تجاری اظهار داشت: طبق قانون شرکت های فعال در مناطق آزاد تجاری از پرداخت مالیات به مدت 20 سال معاف هستند؛ اما این معافیت شرط دارد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس در خصوص شرط معافیت مالیاتی این مناطق گفت: در قانون تاکید شده است در صورتی می توانند از معافیت مالیاتی 20 ساله برخوردار شوند که هر سال خود اظهاری مالیاتی داشته باشند.

    نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این خود اظهاری شرط اجرای قانون است بنابراین اعلام خود اظهاری جهت استفاده از مالیات است.

    وی در خصوص میزان اجرایی شدن این قانون اظهارداشت: کمیسیون اقتصادی مجلس باید روند اجرای قانون را پیگیری کند و گزارشی از معافیت مالیاتی ارائه دهد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: قانون برای تمام شرکت های فعال در مناطق آزاد است و این معافیت از زمان فعالیت منطقه آزاد آغاز می شود که می تواند انگیزه خوبی برای فعالیت و رونق گرفتن مناطق آزاد تجاری باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی