عصر بازار

در معاملات امروز بازارهای جهان؛

بازارهای آسیا تقویت شد

عصر اعتبار- روز چهارشنبه، پس از این که در معاملات صبح با اضطراب پیرامون بالا گرفتن تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین، سهام به شدت افت کردند، در معاملات عصرگاهی، بازارهای آسیا دوباره جان گرفتند.

بازارهای آسیا تقویت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، روز چهارشنبه، پس از این که در معاملات صبح با اضطراب پیرامون بالا گرفتن تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین، سهام به شدت افت کردند، در معاملات عصرگاهی، بازارهای آسیا دوباره جان گرفتند.

    بازارهای آسیا با افت ارزش سهام طی دیروز ، امروز با موجی از افراد سودجو که به دنبال خرید سهام ارزان بودند روبرو شدند. شاخص گسترده سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی که دیروز تا 2.1 درصد سقوط کرده بود، امروز 1.1 درصد جهش کرد.

    نیکی ژاپن ابتدای امروز را با افت و قرار گرفتن در منطقه منفی آغاز کرده بود، اما با گذشت زمان و تا انتهای معاملات 1.3 درصد جهش کرد.

    در کره‌جنوبی هم شاخص کوسپی توانست 1.4 درصد رشد کند.

    بازارهای چین امروز به افت دیروز خود ادامه دادند، اما درحالی‌که به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاران در مورد حمایت‌های دولتی اطمینان حاصل کرده‌اند، با قوت قلب گرفتن از این موضوع ضررها به سود تبدیل شد.

    کامپوزیت شانگهای که دیروز با 3.8 درصد ضرر بسته شده بود، امروز در اوایل معاملات عصرگاهی 0.5 درصد رشد کرد.

    شاخص سی‌اس‌آی300 چین 0.6 درصد بالا آمد و کامپوزیت شن‌زن هم 1.4 درصد جهش کرد.

    شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ که دیروز را با 2.8 درصد ضرر به پایان برده بود، در اوایل معاملات عصرگاهی امروز توانست 1.4 درصد جهش کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی