عصر بازار

نایب رییس مجلس خبر داد:

بیش از ۹۹.۵ درصد مشکل موسسات مالی و اعتباری رفع شده است

عصر اعتبار- نایب رییس مجلس، گفت: بیش از ۹۹.۵ درصد مشکل موسسات مالی و اعتباری رفع شده است و درباره مابقی نیز مقرر شده که قوه قضاییه پیگیر مسائل باشد.

بیش از ۹۹.۵ درصد مشکل موسسات مالی و اعتباری رفع شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: در حال حاضر تمام تصمیمات هیئت سه نفره توسط روسای قوا امضاء شده و سپرده ها سقف یک میلیارد تومان در حال پرداخت است.
    نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرداخت مطالبات سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد تومان اقدام بزرگی است، افزود: بیش از 99.5 درصد مشکل موسسات مالی و اعتباری رفع شده است و درباره مابقی نیز مقرر شده که قوه قضاییه پیگیر مسائل باشد، تا مشخص شود که چه اقداماتی باید انجام داد.

    دعوای قوه قضاییه با مدیران موسسات مالی و اعتباری پا برجا است
    وی با بیان اینکه بانک ها برای پرداخت مطالبات از سپرده گذاران سند سپرده گذاری نمی خواهند، ادامه داد: باید مشخص شود که آیا مطالبات بپرداختی برای این سپرده گذار است یا خیر چراکه عده ای با سندسازی ممکن است تخلفاتی انجام دهند.
    پزشکیان یادآور شد: باید اطمینان خاطری از این موضوع که  این سپرده برای چه شخصی بوده حاصل شود که این موضوع نیز قابل شناسایی است.
    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه دعوای قوه قضاییه با مدیران موسسات مالی و اعتباری پابرجا است، تصریح کرد: نمایندگان سه قوه در حال حاضر  به دنبال حل مشکلات اورژانسی و رفع گره های اصلی هستند و در این راستا روند قضایی نیز طی می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی