عصر بازار

میرزاده در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش مطرح کرد:

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا شهریورماه

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه رئیس سازمان بودجه قول پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را تا شهریورماه داده ، گفت: به گفته مسئولان پرداخت این پاداش از ماه جاری آغاز و تا شهریورماه سال جاری به صورت تدریجی پرداخت می شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا شهریورماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدحمایت میرزاده در تشریح جلسه امروز (یکشنبه3 تیرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه و محاسبات، گفت: مطالبات فرهنگیان به ویژه پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی در این جلسه پیگیری شد و در نتیجه آقای نوبخت قول دادن این 3میلیارد و 500 میلیون تومانی را تا شهریور پرداخت کنند.

    نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به گفته رئیس سازمان بودجه پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان از ماه جاری آغاز به صورت تدریجی و تا شهریورماه سال جاری پرداخت خواهد شد، ادامه داد: همچنین مقرر شد برای دیگر مطالبات و نیازهای آموزش و پرورش بودجه نظر گرفته شود اما از آنجا که سازمان بودجه در مضیقه بودجه است آموزش و پرورش باید این نیازها را اولویت‌بندی کرده و براساس آن طلب بودجه کند. 

    وی با اشاره به ارجاع دو تبصره طرح اصلاح سهمیه ایثارگران در کنکور به کمیسیون متبوعش در توضیح نتیجه بررسی این طرح، گفت: پس از انجام بررسی‌های صورت گرفته، قرار شد؛ این طرح در قالب یک تبصره به صحن برگردد، که در پی آن، سهمیه 30 درصدی برای ایثارگران باقی ماند و فقط حد نصاب 85 درصد برای تمام دوره‌های تکمیلی و پزشکی و فنی و مهندسی تصویب شد. 

    سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه با رفع برخی دیگر از اشکالات جزئی به قانون برنامه ششم در این رابطه صحه گذاشته شد، اضافه کرد: در جریان بررسی این طرح بخش مربوط به جانبازان نیز اصلاح شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی