عصر بازار

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام

عصر اعتبار- عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان ها به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان ایلام بازدید کرد.

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف سفر یک روزه امامی به استان ایلام بود.

    بازدید از شعب شهرستان های بدره، دره شهر، آبدانان، دهلران و مهران و همچنین دوایر ستادی مدیریت شعب استان ایلام، از محور های این سفر استانی به شمار می آید.

    عیسی امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان بیان داشت: با عنایت به ماموریت راهبردی بانک که گره گشایی از نیاز های خرد قرض الحسنه و اهمیت به کسب و کارهای کوچک و اشتغالزا می باشد، مشتریانی که مستحق دریافت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری، ازدواج و تامین مسکن هستند باید در اولویت ارائه خدمات بهینه بانک قرار گیرند.

    نجدی مدیر امور استان ها نیز با بررسی آمار و عملکرد شعب استان ایلام اظهارداشت: کمیته بازاریابی استان باید تلاش کند تا نسبت به معرفی بیشتر طرح های تسهیلاتی و خدمات بانک اقدام و با بهره گیری از اصول بازاریابی و مشتری مداری سهم بیشتری از بازارهای هدف را محقق کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی