عصر بازار

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان مطرح کرد:

پرداخت ۲۰۰ هزار فقره وام ازدواج به جوانان از ابتدای سال ۹۷

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از پرداخت ۲۰۰ هزار فقره وام ازدواج به جوانان از ابتدای سال ۹۷ خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۴۴۰ هزار نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند.

پرداخت ۲۰۰ هزار فقره وام ازدواج به جوانان از ابتدای سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید جواد رضوی با اشاره به پیگیری در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: ادارات کل استانها مکلف هستند، به طور مستمر این موضوع را  دنبال کنند و ماهم به عنوان ستاد وزارتخانه مکلف هستیم به طور ماهانه آخرین وضعیت امر را به تفکیک استان دریافت کرده و  در اختیار استانها قراردهیم.

    وی تاکید کرد: استانهایی که تعداد افراد متقاضی در صف دارد می بایست موضوع را از طریق استانداری ها پیگیری کنند تا بانک‌های عامل هر استان پرداخت‌ها را تسریع کنند.

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: در سال 96 درکل کشور یک‌ میلیون و 297 هزار نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کردند که حدود یک میلیون 175 هزار نفر تا پایان سال 96 موفق به دریافت تسهیلات شدند و امیدواریم 9 درصد باقی مانده در سال 97  از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.

    رضوی در خصوص پرداخت تسهیلات در سه ماهه اول امسال نیز گفت: به دلیل اینکه در فروردین اقدامات مربوط به بانک‌ها به دلیل  تعطیلات نوروزی روند مناسبی نداشت، اما در اردیبهشت ماه تقریبا 27 درصد متقاضیان توانستند از شبکه بانکی این تسهیلات را دریافت کنند. ضمن اینکه در خرداد ماه حدود 40 درصد متقاضیان به خواسته خود رسیدند که تا پایان خرداد حدود 440 هزار نفر متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 200 هزار نفر موفق شدند از ابتدای سال تاکنون این تسهیلات را دریافت کنند.

    وی تعامل وزارت ورزش و جوانان با بانک مرکزی را  خوب توصیف کرد و افزود: در تلاش هستیم که افراد در صف، مدت زمان کوتاه‌تری را منتظر دریافت وام باشند تا در سال97 به عملکرد بهتری نسبت به سال 96 برسیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی