عصر بازار

در اردیبهشت ماه سال جاری تحقق یافت:

رشد بیش از ٢٢٢ درصدی تراکنش درگاه های اینترنتی بانک صادرات ایران

عصر اعتبار-تراکنش های ماهانه درگاه های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سال جاری ٢٢٢ درصد افزایش یافت.

رشد بیش از ٢٢٢ درصدی تراکنش درگاه های اینترنتی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجم تراکنش های صورت گرفته از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران در پایان اردیبهشت ماه ٩٧ از ٧ هزار و ٩٩٢ میلیارد ریال فراتر رفت که نسبت به ماه قبل از آن ٢٢٢ درصد افزایش ثبت کرده است.

    خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران به دلیل تنوع و گستردگی، مورد استقبال نزدیک به ٤٧ میلیون مشتری بانک قرار گرفته به نحوی که میزان استفاده از ابزارهای متنوع آن از جمله «همراه بانک»، «همبانک»، «پایانه های فروش»، «اینترنت بانک»، «درگاه های پرداخت اینترنتی»، «خودپرداز» و «تلفن بانک» با استقبال مستمر مشتریان و هموطنان روبرو شده است.
    بررسی تعداد تراکنش های صورت گرفته و مبالغ این تراکنش ها نشان می دهد که طی اردیبهشت ماه سال جاری، مبلغ تراکنش ماهانه همراه بانک صادرات ایران، بیش از ٥۰ درصد رشد داشته است.
    در این میان اینترنت بانک صادرات ایران با ضریب امنیت بالا، قریب به ٦٨ درصد افزایش را در انتقال منابع مشتریان بانک ثبت کرده است.
    آمار بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، همچنین حکایت از افزایش ٦۰ درصدی انتقال وجه از طریق پایانه های فروش، رشد ٥٥ درصدی مبالغ انتقاد داده شده توسط همبانک و افزایش ٢٧ درصدی حجم تراکنش های ٥١٣٤ خودپرداز بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سال جاری دارد.
    بانک صادرات ایران با ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور و حضور در بیش از ٢٨ نقطه جهان، گسترده ترین شبکه شعب نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داده است. این بانک با فراهم سازی بسترهای الکترونیکی موثر و کارآمد، نقش برجسته ای در کاهش هزینه های مشتریان و جامعه داشته و ارزش افزوده مطلوبی برای فعالان اقتصادی فراهم ساخته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی