عصر بازار

برای دریافت تسهیلات

۱۶۷۸ طرح اشتغال فراگیر به بانک ملی معرفی شد

عصر اعتبار- مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران گفت: یکهزار و ۶۷۸ طرح اشتغال فراگیر از ابتدای سالجاری تاکنون برای دریافت تسهیلات به این بانک معرفی شده است.

۱۶۷۸ طرح اشتغال فراگیر به بانک ملی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی موسوی زاده در حاشیه برگزاری نشست بررسی مشکلات مالی و اعتباری صنایع شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجموع میزان تسهیلات برای طرح های معرفی شده 13 هزار و 800 میلیارد ریال است.
    وی افزود: این طرحها در کارگروه های اشتغال فراگیر فرمانداری ها و استانداری ها با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، پس از بررسی لازم به تصویب رسیده و به بانک ملی ارجاع شده است.
    مدیر امور اعتباری بانک ملی، میزان پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در سطح کشور از ابتدای امسال تاکنون را یکهزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای 298 طرح اعلام کرد و گفت: بهره این تسهیلات با توجه به شرایط طرحها از جمله مرزنشینان، روستائیان و یا طرحهای دانش بنیان بین 12 تا 18 درصد است.
    وی بدون اشاره به درصد میزان افزایش پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یادآور شد: بطور طبیعی پرداخت های سه ماه دوم دوره یک طرح نسبت به سه ماه اول آن بیشتر است.
    موسوی زاده با اشاره به 659 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر برای 133 طرح معرفی شده استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون گفت: از این میزان 170 میلیارد ریال برای اجرای 26 طرح پرداخت شده است.
    وی، پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در بخش های کشاورزی، روستایی و خانگی را گامی اساسی برای کاهش مشکل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت توصیف کرد.
    رئیس اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان نیز در این نشست با توجه به بحران موجود در واحدهای صنعتی این شهرستان گفت: مواد اولیه برخی از این واحدها بطور کامل وارداتی است و دچار مشکلات اجتناب ناپذیری شده اند.
    محمود تولایی افزود: صاحبان صنایع، پیشتر از بانک ها فاینانس های 6 ماه تا یکسال دریافت می کردند اما هم اکنون نه تنها این فاینانس ها نقدی شده بلکه قیمت آنها نیز افزایش یافته است.
    رئیس اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان همچنین با توجه به ساختمان نیمه ساز بانک ملی در یکی از خیابان های اصلی این شهر، تکمیل بنای این بانک را خواستار شد.
    در این نشست، برخی از صاحبان صنایع شهرستان کاشان به بیان مشکلات اعتباری واحدهای صنعتی خود پرداختند که مقرر شد مسائل آنها در کارگروه های تخصصی بررسی شود.
    افزون بر یکهزار و 100 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان فعال است.
    این شهرستان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو