عصر بازار

بیمه سرمد؛ سرپرست جدید شعبه غرب استان تهران معرفی شد

عصر اعتبار- با حضور مهدی مهدوی، معاون طرح و برنامه و پژمان نریمانی، مدیر سرمایه انسانی، به نمایندگی از رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، سرپرست جدید شعبه غرب استان‌ تهران این شرکت معرفی شد.

بیمه سرمد؛ سرپرست جدید شعبه غرب استان تهران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم معرفی حسین لشکری به عنوان سرپرست جدید شعبه غرب استان تهران، مهدوی، معاون طرح و برنامه این شرکت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیتهای صورت گرفته توسط اسماعیل قزوه‌ای، مدیریت پیشین این شعبه در ماههای گذشته، گفت: «شعبه غرب استان تهران شرکت بیمه سرمد، اولین شعبه شرکت بوده که در سال 1392 افتتاح شده و همکاران ما در این شعبه زحمات زیادی را در جهت ارائه خدمت به بیمه گذاران محترم شرکت متحمل شده‌اند. همچنین همکاران ما در شعبه غرب استان تهران، علاوه بر رسالت جذب و راهبری نمایندگان بیمه‌ای تحت سرپرستی، وظیفه ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان محترم بانک صادرات و ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به آنها را داشته‌اند و تردیدی نیست که استمرار همکاری‌های بانک صادرات ایران با بیمه سرمد و تعاملات میان این دو مجموعه، تا اندازه‌ای مرهون تلاشهای همکاران این شعبه بوده است.»
    مهدوی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، لزوم پایبندی کلیه ارکان شرکت به برنامه محوری است، عنوان کرد که همانند سنوات گذشته، شرکت برای تحقق اهداف هیات مدیره و سهامداران، برنامه تولید خود را به تفکیک رشته‌های بیمه‌ای و استانی تدوین و ابلاغ کرده است، که در صورت اجرای این برنامه بصورت همگام در تمامی حوزه‌ها، می‌توان انتظار داشت که در پایان سال مالی، شاهد کسب نتایج مورد انتظار باشیم.
    وی همچنین به عملکرد مثبت شرکت در تولید حق بیمه طی سه ماهه ابتدایی سال 97 اشاره کرد و افزود در طول این مدت شاهد رشد 39% در تولید حق بیمه با ترکیب متوازن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و همچنین تحقق 107% ای تولید نسبت به اهداف برنامه ریزی شده بوده‌ایم.
    معاون طرح و برنامه بیمه سرمد، در پایان با آروزی موفقیت برای لشکری، مدیر جدید این شعبه و همکاران فعال در شعبه غرب تهران بیمه سرمد، به لزوم توجه شعب شرکت به پتانسیلهای بانک و ایجاد هم افزایی بین شعب بانک و شبکه فروش شرکت اشاره کرد و اجرای پروژه بازاریابی مشتریان ارزنده بانک و طرح بازاریابی عمومی بیمه را از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه برشمرد.
    در ادامه مراسم نریمانی، مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن بیان سوابق درخشان لشکری در عرصه‌های مختلف و توانمندی وی در مدیریت بزرگترین شعبه شرکت که بالغ بر 25% پرتفوی شرکت را تولید می‌کند برای همکاران بیمه سرمد در شعبه غرب تهران آرزوی موفقیت کرد.
    در پایان این مراسم، سرپرست جدید منطقه غرب استان تهران، ضمن قدردانی از اعتماد مجموعه بیمه سرمد به ایشان و همچنین تلاش‌های قزوه ای و مدیران پیشین آن شعبه در تحقق اهداف بیمه سرمد، همدلی و همکاری بیش از پیش مجموعه کارکنان شعبه و تعاملات تنگاتنگ با مدیریتهای های ستادی و شبکه فروش را نوید داد.
    در بخش پایانی این مراسم، معاون طرح و برنامه و مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، با کارکنان این شعبه در خصوص چالش‌های پیش روی آنها در انجام فعالیتهای اجرایی و موضوعات مطرح در حوزه سرمایه انسانی گفت و گو کرده و پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو