عصر بازار

مدیرکل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حذف دفترچه کاغذی در ارائه خدمات بستری بیمارستان‌ها

نسخه الکترونیک جایگزین نسخه کاغذی می‌شود

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری از حذف دفترچه کاغذی در ارائه خدمات پزشکی و بستری در سطح بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با رفع موانع، دفترچه کاغذی را در خدمات سرپایی تا آخر شهریورماه حذف کنیم.

حذف دفترچه کاغذی در ارائه خدمات بستری بیمارستان‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، صفر فرامرزی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در موفقیت‌های حوزه سلامت، گفت: موفقیت‌های حوزه سلامت مدیون اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه است، بنابراین باید این تعامل بین اصحاب رسانه و ادارات دو طرفه باشد تا بتوان از ظرفیت رسانه‌ها در آگاهی‌رسانی بهره‌مند شد.

    سودجویی شرکت‌های قلابی با نام بیمه سلامت/ مردم هوشیار باشند

    مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال  و بختیاری در ادامه با اشاره به سودجویی برخی از شرکت‌ها با سوءاستفاده از نام بیمه سلامت، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های سودجو در تلاشند با ادعای کذب مبنی بر ارائه خدمات بیمه‌ای، از مردم سوءاستفاده مالی کنند، در صورتی‌که این شرکت‌ها هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت از سوی هیچ مرجعی ندارند و حتی مکان دقیق این شرکت‌ها مشخص نیست.

    نوسانات قیمت ارز تأثیری بر ارائه خدمات پزشکی نداشته است

    وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت ارز در ارائه خدمات پزشکی در طرح تحول سلامت تأثیری نداشته است، افزود: متأسفانه برخی از افراد به‌دنبال منافع شخصی و سودجویی از این وضعیت در کشور هستند و لازم است نهادهای نظارتی بر روند اجرای قانون در کشور نظارت مستمری داشته باشند تا جلوی این سودجویی‌ها گرفته شود.

    فرامرزی ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با دیدی باز بر روند کار مدیران نظارت داشته باشند و می‌توان گفت این کارکرد نظارتی از سوی رسانه‌ها یک نقطه قوت به‌شمار می‌آید و قابل تقدیر است.

    حذف دفترچه کاغذی در سطح بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری

    مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال  و بختیاری از حذف دفترچه کاغذی در ارائه خدمات پزشکی و بستری در سطح بیمارستان‌های استان از ابتدای تیرماه‌ جاری خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با رفع موانع، دفترچه کاغذی را در خدمات سرپایی تا آخر شهریورماه حذف کنیم و همچنین در گام بعدی نسخه الکترونیک را جایگزین نسخه کاغذی کنیم.

    وی اضافه کرد: از ابتدای تیرماه در تمامی بیمارستان‌های استان خدمات بستری تنها با کدملی و براساس پرونده سلامت ارائه می‌شود و برای تسریع در روند ارائه خدمات بیمه‌ سلامت، ارائه خدمات را به دفاتر پیشخوان واگذار کردیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی