عصر بازار

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

قوانین بانکی و بیمه‌ای به جای ایجاد اشتغال، بیکاری را افزایش می‌دهد

عصر اعتبار- قوانین بانکی و بیمه‌ای به‌جای ایجاد اشتغال بیکاری را در جامعه افزایش می‌دهد و یکی از علت‌های افزایش معتادان در جامعه بیکاری است.

قوانین بانکی و بیمه‌ای به جای ایجاد اشتغال، بیکاری را افزایش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس،رضا شیران خراسانی گفت: معتاد محصول و معلول یک جامعه است و نمی‌شود بدون بررسی رفتار‌ها و شاخص‌های اجتماعی فقط به خاص معتاد بپردازیمT ما باید برگردیم به اینکه چرا در جامعه فرد معتاد وجود دارد.

    وی اضافه کرد: قوانین بانکی و بیمه‌ای به جای ایجاد اشتغال بیکاری را افزایش می‌دهد و یکی از علت‌های افزایش معتادان در جامعه بیکاری است و محصول جامعه‌ای که افراد معتاد در آن حضور دارند در اشتغال چقدر است!

    نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه اولویت دولت باید رفع بیکاری و اشتغال در جامعه باشد، تأکید کرد: از من نماینده مردم تا وزیران و مدیران دولتی در جامعه‌ای که فرد معتاد در آن وجود دارد نقش داریم و باید در قانونگذاری دقت بیشتری داشته باشیم.

    شیران خراسان با اشاره به اینکه باید برای رفع تعداد معتادان در جامعه ریشه‌یابی کنیم، ادامه داد: در همه مسائل جامعه متأسفانه به جای پرداختن به علت به دنبال معلول هستیم و بیشتر هم برای رفع معلول مشکلات در جامعه بودجه گذاشته می‌شود و چه بهتر است که علت‌ها در ابتدا رفع شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی