عصر بازار

مدیرعامل تامین اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت

عصر اعتبار- شیراز _ مدیرعامل تامین اجتماعی کشور گفت: دولت ۲۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد.

پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، دکتر تقی نوربخش شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از خیرین درمان تامین اجتماعی فارس افزود: در حال حاضر 41 میلیون 200 هزار نفر تحت پوشش و 5 میلیون و 900 هزار نفر مستمری بگیر هستند.

    وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی هم درمان، مستمری، هزینه خانوار و حتی کفن و دفن را پرداخت می کند.

    مدیرعامل تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه این سازمان درآمد هزینه ای است، گفت: مصارف سازمان قطعی و مستمر است و در سال 97 ماهیانه 5 هزار میلیارد تومان پرداخت مستمری داشتیم.

    نوربخش افزود: 1500 میلیارد تومان نیز هزینه درمان داشته ایم که جای تفکر دارد که توسط شرکای اجتماعی تامین و کمک می شود که نشان از نقش سازمان در اداره زندگی مردم است.

    وی افزود: تامین اجتماعی ریسک های زندگی مردم را پوشش می دهد.

    مدیرعامل تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که فضای کسب و کار در تهدید است و در این شرایط سخت 12 بخشنامه برای حمایت از تولید توسط سازمان صادر شده است.

    نوربخش یادآور شد: در استان فارس نیز وضعیت همین است و خوشبختانه فارس دارای جایگاه بالایی در موضوع خیر در سلامت است که بیشترین ساخت و سازهای خیرین در فارس بوده است.

    وی یادآور شد: در 4 سال اول دولت 104 درصد مستمری افزایش پیدا کرد که البته جای کار بیشتر دارد.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به 2 اتفاق جدید در سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان یک هتل مجهز در نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) برای مستمری بگیران در نظر گرفته و به همت مجلس شورای اسلامی تبصره ای وجود دارد که دولت 50 هزار میلیارد تومان بابت مطالبات سازمان تخصیص دهد که امروز 23 هزار میلیارد تومان در غالب تسهیلات بانکی تهاتر می شود که ایجاد نقدینگی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو