عصر بازار

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

اجرای طرح ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه درمانی در تهران

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر راهبردی سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای موفق ثبت درخواست غیرحضوری دفترچه بیمه در دو شعبه در سطح تهران، از گسترش این طرح به هشت کارگزاری در شرق و غرب پایتخت خبر داد.

اجرای طرح ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه درمانی در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای موفقیت آمیز ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه در کارگزاری‌های شماره ١۰٥ شعبه ٧ تهران و شماره ٣٣ شعبه شمیران با میانگین ٧۰ ثبت درخواست غیرحضوری روزانه و دریافت بازخورد مثبت از متقاضیان، طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته، تعمیم و بهرهبرداری از این سرویس در هشت کارگزاری شرق و غرب تهران از تاریخ دوازدهم خرداد سال جاری آغاز شد.

    بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: ثبت درخواست و تعیین نحوه تحویل دفترچه در کارگزاری‌های شماره  ١۰٥،٣٣،٤٨،١٨٢،٧١،٥١،٢٣،٣٢،٣٨ فعال و قابل اجرا است.

    وی با اشاره به امکانات موجود در سامانه گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان سازمان و همچنین کاهش مراجعات آنها به مراکز کارگزاری‌ها/شعب جهت دریافت خدمات دفترچه بیمه، سامانه ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه شامل فرآیندهای صدور اولیه، تجدید و تمدید دفترچه بیمه، تحویل غیرحضوری آن در محل مورد نظر و همچنین پرداخت آنلاین، عملیاتی شده است.

    مهندس معیری افزود: امکان ثبت درخواست غیرحضوری خدمات دفترچه بیمه در حال حاضر در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  جهت ورود و ثبت درخواست در دسترس مخاطبین قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی