عصر بازار

قد طلا کوتاه‌تر شد:

ادامه کاهش قیمت سکه در بازار

عصر اعتبار- بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار کاهش قیمت ۵ هزار و ۷۷۰ تومانی، سکه بهار آزادی کاهش ۱۱۰ هزار تومانی و سکه امامی کاهش ۱۷۷ هزار تومانی داشته است.

ادامه کاهش قیمت سکه در بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته را با کاهش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته به رقم 235 هزار و 20 تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش جزئی قیمت به رقم 235 هزار و 140 تومان رسید که این رقم بیشترین میزان طی هفته گذشته به ثبت رسیده است.

    پس از آن قیمت طلا روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در سومین روز با افت قیمت در مقایسه با روز گذشته خود معامله شد و به رقم 234 هزار و 100 تومان بازگشت.

    پس از آن شیب کاهش قیمت طلا تندتر شد به گونه‌ای که در روز سه شنبه به رقم 228 هزار و 950 تومان معامله شد، در روز پس از آن با در محدوده 225 هزار و 970 تومان خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز از هفته با روند صعودی نسبت به روز گذشته در رقم 229 هزار و 250 تومان خرید و فروش شد.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده کاهش 5 هزار و 770 تومانی هر گرم طلا 18 عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

    قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم 2 میلیون و 680 هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند نزولی در مبلغ 2 میلیون و 660 هزار تومان خرید و فروش شد و در ادامه همین روند در روز دوشنبه در رقم 2 میلیون و 650 هزار تومان ایستاد.

    از تاریخ بیستم تیر ماه شیب کاهش قیمت سکه بیشتر شد به گونه‌ای که در این روز در رقم 2 میلیون و 560 هزار تومان معامله شد، پس از آن با افزایش قیمت جزئی در آخرین روز از هفته به رقم 2 میلیون و 570 تومان بازگشت.

    اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش 110 هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

     

    سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت 2 میلیون و 892 هزار تومان فروخته شد، در تاریخ هفدهم تیر ماه با افت قیمت به رقم 2 میلیون و 872 هزار تومان رسید.

    پس از آن شیب کاهش قیمت سکه بیشتر شد، به گونه‌ای که در تاریخ نوزدهم تیر به بازه قیمتی 2 میلیون و 740 هزار تومان معامله شد، در ادامه همین روند در روز چهارشنبه بیستمین روز از تیر ماه در مبلغ 2 میلیون و 660 هزار تومان معامله شد.

    در نهایت در آخرین روز از هفته با افزایش قیمت به مبلع 2 میلیون و 715 هزار تومان خرید و فروش شد.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده کاهش 177 هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو