عصر بازار

تسهیلات مالی ترکیبی برای مناطق مرزی

عصر اعتبار- وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های شغلی در مناطق مرزی، تسهیلات مالی ترکیبی با کمترین رقم سود بانکی به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

تسهیلات مالی ترکیبی برای مناطق مرزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی ربیعی در آیین شروع احداث سه واحد صنعتی شیرآلات بهداشتی در گرمی مغان افزود: سیاست دولت در مناطق مرزی علاوه بر تامین امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق ، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت های شغلی جدید در این مناطق می باشد.

    وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی در مناطق مرزی از برنامه های دولت بوده و با تسهیلات ترکیبی و ارزان قیمت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این مناطق حمایت می شود.

    او با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه کارخانه شیرآلات در شهرستان مرزی گرمی مغان بیان کرد: سیاست ایجاد خوشه تولید شیرآلات کشور در این شهرستان دنبال می شود و با تولید قطعات مختلف شیرآلات در هریک از واحدهای صنعتی ، محصولات با برند گرمی در آینده روانه بازار خواهد شد.

    وی بیان کرد: با احداث این سه کارخانه و نیز توسعه کارخانه شیرآلات قهرمان زمینه اشتغال یک هزار و 800 نفر در گرمی مغان فراهم می شود و این رقم برای یک منطقه مرزی کوچک رقم قابل توجهی است.

    ابراهیم امامی فرماندار گرمی مغان نیز گفت: عملیات اجرایی کارخانه های تولید شیرآلات آویسا، نوآوران و آذرآب با سه هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آغاز می شود.

    وی بیان کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، گرمی مغان به قطب تولید شیرآلات بهداشتی در کشور تبدیل می شود.

    به گزارش ایرنا ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به گرمی مغان همچنین از کارخانه تولید شیرآلات قهرمان بازدید کرده و در جریان توسعه این کارخانه با ایجاد 400 شغل جدید قرار گرفت.

    عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی گرمی مغان نیز روز شنبه با حضور علی ربیعی آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی