عصر بازار

مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

۹۷۰۰ میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان آذربایجان شرقی هزینه شد

عصر اعتبار- مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات ارایه شده و اقدام های این اداره کل برای افراد تحت پوشش طی سال گذشته اعلام کرد: پارسال ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان هزینه شده است.

۹۷۰۰ میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان آذربایجان شرقی هزینه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، جعفر پیرسمساری گفت: در 2 بیمارستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی در تبریز شامل عالی نسب و 29 بهمن با برخورداری از 400 تخت بیمارستانی برای 2 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش و سایر مراجعه کنندگان خدمات ارایه می شود.
    وی افزود: هم اکنون 3 درمانگاه در تبریز و 9 درمانگاه در سایر شهرستان ها به صورت 2 نوبته به بیماران تحت پوشش خدمات ارایه می کنند.
    مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، خرید تجهیزات پزشکی جدید برای بیمارستان ها به ارزش 140 میلیارد ریال، بهسازی بیمارستان عالی نسب با 65 میلیارد ریال و حذف دفترچه بیمه در کلیه مراکز درمان مستقیم و جایگزینی آن با ارایه کدملی را از دیگر اقدام های این اداره کل اعلام کرد.
    وی ادامه داد: 700 مترمربع ساختمان جدید درمانگاهی در بیمارستان 29 بهمن احداث شده و 2 هزار و 800 متر مربع فضای درمانگاهی نیز در شهرهای عجبشیر، هشترود و ملکان احداث می شود.
    وی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان 370 تختخوابی بیمه تامین اجتماعی در شهرک خاوران در سال 1395 گفت: با توجه به بروز مشکل زمین و اعتبار برای این طرح، عملیات اجرایی آن شروع نشده است و از این رو با تصویب شورای اسلامی تبریز زمین آن به تامین اجتماعی واگذار می شود تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
    وی اظهار داشت: هم اکنون 28 شعبه تامین اجتماعی در این استان وجود دارد و 80 درصد خدمات ارایه شده به افراد تحت پوشش و کارفرمایان در این شعبه ها به صورت غیرحضوری است.
    سمساری افزود: هم اکنون 52 درصد جمعیت استان با حدود 2 میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی بوده که از این تعداد 678 هزار نفر بیمه شده اصلی و بقیه تبعی هستند.
    وی یادآوری کرد: در 3 ماه اول امسال 5 هزار و 640 میلیارد ریال مستمری بلند مدت برای مستمری بگیران و 420 میلیارد ریال برای مقرری بگیران بیکار پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی