عصر بازار

بدهی ۸۰۰۰ میلیاردی کارگاه‌های لرستان به تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان از بدهی قریب به ۸۰۰۰ میلیارد ریالی قطعی و برآوردی کارگاه‌های استان به این نهاد خبر داد.

بدهی ۸۰۰۰ میلیاردی کارگاه‌های لرستان به تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر «علی جهانی» در دیدار با نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با اشاره به جایگاه و نقش تأمین اجتماعی در تداوم و استمرار حیات اقتصادی واحدهای تولیدی، صنعتی و مشارکت در رفع موانع تولید، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های استان قریب به 8000 میلیارد ریال بدهی قطعی و برآوردی به تأمین اجتماعی دارند.

    وی ادامه داد: همه تلاش و برنامه‌ریزی خود را برای صیانت از کارگاه‌ها و کمک به رونق اقتصادی استان معطوف می‌کنیم و تسهیلات و مشوق‌های لازم را برای کمک به کارفرمایان بدهکار و پرداخت بدهی آنان به سازمان در نظر گرفته‌ایم.

    جهانی خاطرنشان کرد: رویکرد تأمین اجتماعی به لحاظ ماهیت کارکردهای اقتصادی و اجتماعی، حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.

    «حسین سلاحورزی» نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز به کارکردهای تأمین اجتماعی و نقش آن در شکوفایی تولید اشاره کرد و گفت: رضایت‌مندی نیروهای مولد جامعه از کیفیت خدمات تأمین اجتماعی می‌تواند در ارتقاء بهره‌وری کار تأثیر بسزایی داشته باشد و باعث رونق کار و تولید شود.

    وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان اقتصادی و اجتماعی است و نباید خارج از قوانین و مقررات باری را به این سازمان تحمیل کرد، چون این سازمان نیز باید در برابر شرکای اجتماعی خود اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران تحت پوشش و ارائه خدمات با کیفیت به آنان پاسخگو باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی