عصر بازار

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد:

نحوه تخصیص ارز صنایع با حضور وزیر صنعت بررسی می‌شود

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیرصنعت،معدن تجارت سه‌شنبه به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون حضور می‌یابد و مسایل حوزه تخصیص ارز را بررسی می‌کند.

نحوه تخصیص ارز صنایع با حضور وزیر صنعت بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ولی ملکی در تشریح نشست امروز(یکشنبه 31 تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: در ابتدای جلسه درخصوص اخبار و اطلاعات حوزه کمیسیون صنایع و معادن مباحثی مطرح شد و هرکدام از اعضا نظرات خود را ارائه کردند.

    سخنگویکمیسیونصنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه جلسه درخصوص نحوه تخصیص ارز برای واحد‌های تولیدی و صنعتی با حضور"صالح‌نیا" معاون وزیرصنعت،معدن و تجارت،معاون وزیردرمجلس ونماینده‌ای از بانک مرکزی مباحثی مطرح شد،گفت:شیوه تخصیص ارز و مسائل مشکلاتی که واحدهای صنعتی و تولیدی کالاهای گروه‌های 1 تا 4 تشریح شد.

    نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان عضو کمیسیون نظرات خود را درخصوص تخصیص ارز‌های دولتی ارائه کردند،ادامه داد:ایراد و اشکالاتی که در تخصیص ارز وجود داشته و نگرانی‌هایی که برای واحد‌های تولیدی صنعتی دارد،مطرح شد.
    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای نتیجه‌گیری نهایی مقرر شد؛روز سه‌شنبه هفته جاری بعد از اینکه وزیر صنعت،معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن به منظور پاسخ به سوال نمایندگان حضور  پیدا می‌کند؛مباحث مطرح شده درخصوص نحوه تخصیص ارز به واحد‌های تولیدی ادامه پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی