عصر بازار

زلزله زدگان کرمانشاه ۱۵۸۰میلیارد ریال خسارت دریافت کردند

عصر اعتبار- دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اعلام کرد شرکت های بیمه عضو این سندیکا بابت خسارات ناشی از زلزله آبانماه ۹۶ کرمانشاه، تاکنون یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به مردم زلزله زده پرداخت کرده اند.

زلزله زدگان کرمانشاه ۱۵۸۰میلیارد ریال خسارت دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدمحمد علیپور از بررسی 35 هزار پرونده توسط 20 شرکت بیمه فعال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از مجموع خسارت پرداختی، بیمه البرز با 430 میلیارد ریال، آرمان با 320 میلیارد ریال و کوثر با 300 میلیارد ریال بیشترین میزان پرداخت خسارت را داشته اند.
    وی ادامه داد: بررسی های شورای هماهنگی شرکت های بیمه در کرمانشاه نشان می دهد که  نوع خدمات رسانی و انجام به هنگام تعهدات شرکت های بیمه در افکار عمومی استان تاثیر مثبتی داشته است؛ به گونه ای که علاوه بر افزایش شناخت مردم محلی از بیمه، میزان فروش بیمه نامه آتش سوزی با پوشش زلزله رشد صد درصدی نشان می دهد.
    به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21:40 روز یکشنبه 21 آبان 96 بخش‌های گسترده‌ای از غرب کشور با مرکزیت سرپل ذهاب استان کرمانشاه را لرزاند که در این حادثه بیش از 600 نفر جان باختند و حدود 12هزار نفر مصدوم و ده ها هزار نفر بی خانمان شدند.
    طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، در مناطق زلزله‌زده تاکنون 27 هزار واحد آواربرداری، 22 هزار و 500 واحد پی‌کنی، 15 هزار و 900 واحد بتن و فوندانسیون، 10 هزار واحد اجرای اسکلت و 6 هزار واحد سقف و دیوارکشی انجام و تاکنون 92 هزار واحد در مناطق زلزله‌زده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی که از این تعداد،71 هزار واحد عقد قرارداد شده است.
    با توجه به اینکه آواربرداری، بازسازی، مرمت و استقرار مردم در واحدهای مسکونی و جبران خسارات تاسیسات زیربنایی و رونمایی، در یک سال امکانپذیر نیست پیشنهاد شده که ردیف بودجه ای با عنوان «بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه» در قانون بودجه سنواتی تا پایان عملیات بازسازی این استان در نظر گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو