عصر بازار

مدیرعامل بیمه سامان اعلام کرد؛

رشد ۴۰ درصدی بیمه های زندگی

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه راهبری صنعت بیمه به خوبی در حال انجام است، گفت: رشته بیمه های زندگی در سال گذشته رشدی ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

رشد ۴۰ درصدی بیمه های زندگی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، با بیان اینکه، بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر شناخت خوبی از کسب و کار شرکت های بیمه بازرگانی دارد، گفت: همیشه احساس ما این بوده که نهاد ناظر در مقررات گذاری از صنعت جلوتر بوده است و به عنوان بیمه بازرگانی هنوز نتوانسته ایم از تمامی ظرفیت های آن به خوبی بهره ببریم.

    وی با بیان اینکه با ورود غلامرضا سلیمانی امیری به عنوان رییس جدید بیمه مرکزی تحولات در صنعت بیمه ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در حالی که برخی نگرانی هایی درباره صنعت بیمه دارند، اعتقاد دارم که باید به عقب برگردیم و ببینیم که در طول 10 سال گذشته بیمه کشور تا چه اندازه رشد کرده است.

    مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه صنعت بیمه در طول سال های گذشته 20 درصد رشد را تجربه کرده است، گفت: سال گذشته رشته بیمه زندگی در ایران رشدی 40 درصدی داشت؛ کدام یک از صنایع کشور در سال گذشته این میزان رشد را تجربه کرده اند؟

    ضرابیه ادامه داد: رشد صنعت بیمه در سال های گذشته به خوبی نشان می دهد که وظیفه راهبری این صنعت به خوبی در حال اجرا شدن است.

    وی در عین حال خاطرنشان کرد: البته پیشرفت و توسعه نیازمند ملزوماتی بوده و طبیعی است که برای داشتن صنعت بیمه ای درخشان، باید امکانات و لوازم آن مهیا باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی