عصر بازار

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه مناطق آزاد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به گردشگران مناطق آزاد وام ۲۰ میلیونی می‌دهد

عصر اعتبار- بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که صبح امروز بین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضا شد، ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور توسعه گردشگری در مناطق آزاد به هر گردشگر پرداخت می‌شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به گردشگران مناطق آزاد وام ۲۰ میلیونی می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، صبح امروز با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تفاهم‌نامه همکاری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور توسعه گردشگری در مناطق آزاد تجاری منعقد شد.

    در این مراسم مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به سال حمایت از تولید کالای ایرانی و رونق صنعت گردشگری گفت: تلاش می‌کنیم تا با این رویکرد از تولید و خدمات کشور حمایت کنیم. در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران در بخش‌های مختلف تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه می‌دهد.

    وی با بیان اینکه از طریق افزایش تقاضا به دنبال رونق تولید و خدمات هستیم، یادآور شد: مدلی را طراحی کردیم که در وهله اول روی صنایع دستی و فرش دستباف عملیاتی شد و در شعب بانک با دو شرکت قرارداد بسته شد تا با معرفی خریداران این محصولات از اعتبارات 20 میلیون تومانی قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

    وی افزود: وام با نرخ بالا، هزینه تمام‌شده محصولات را افزایش می‌دهد و به همین دلیل پرداخت وام قرض الحسنه در دستورکار است تا فشار بر خریداران ایجاد نشود. در حوزه گردشگری نیز با تمهیداتی که اندیشیده شد، وارد حوزه خدمات شدیم.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تأکید کرد: با گران شدن ارز، سفرهای داخلی کاهش یافته و برای رونق حوزه گردشگری امروز تفاهم‌نامه در بخش خرید بلیت، هتل و خرید در مناطق آزاد از طریق کارت‌های تسهیلات، خدمات می‌دهیم و مثلثی میان بانک، فروشنده و مشتری تشکیل خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات با مراجعه به بانک و پرداخت تضامین لازم به صورت انفرادی یا سازمانی می‌توانند از خدمات مناطق آزاد بهره‌مند شوند.

    به گفته اکبری سعی کردیم محدودیتی برای تعداد وام نداشته باشیم و فاز دوم به صورت فردی تسهیلات داده خواهد شد.

    وی افزود: سال 96، 752 هزار فقره وام به ارزش 8 هزار و 200 میلیارد تومان و در چهار ماه نخست سال جاری 300 هزار فقره وام در حوزه‌های مختلف به ارزش 3 هزار و 200 میلیارد تومان پرداخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو