عصر بازار

سرقت جواهرات گرانبها از عمارت یک ثروتمند انگلیسی

عصر اعتبار- چند سارق نقاب دار در روز روشن، جواهرات و اشیاء گرانبهایی با ارزش ۱ میلیون یورو را از عمارت یک ثروتمند انگلیسی به سرقت بردند.

سرقت جواهرات گرانبها از عمارت یک ثروتمند انگلیسی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند سارق نقاب دار در روز روشن توانستند مقداری جواهرات و عتیقه جات به ارزش بیش از 1 میلیون یورو را از عمارت یکی از ثروتمندان انگلیسی به سرقت ببرند. ویدئویی که منتشر شده است این سارقان را در حال خارج کردن اشیاء قیمتی از داخل عمارت  " کریستوفر ایوانز" نشان می دهد.

    بنا به گزارش پلیس هنگامی که سارقان وارد این عمارت سی اتاقه شده بودند کریستوفر به همراه همسرش " آنه ایوانز" (صاحبان عمارت) و سگ شان به پیاده روی رفته بودند.

    این سرقت در تاریخ 9 جولای و در دهکده ای " بایبری" در شهرستان گلاسترشر انجام شد. پلیس تعداد سارقان را چهار نفر اعلام کرده است. از اشیاء با ارزش مسروقه می توان به چهار شمعدان نقره ای جورج سوم، یک گردنبند از جنس طلا و مقادیری الماس، طلا  و یاقوت تاج پادشاهی متعلق به اواخر قرن 19 میلادی اشاره کرد.

    همچنین سارقان  یک حلقه انگشتر طلای 18 عیار الماس نشان، یک گردنبند با طلای 18 عیار مزین شده با چهار مروارید و یک النگوی طلای الماس نشان متعلق به همسر این مرد انگلیسی را به سرقت بردند. ارزش جواهرات دزدیده شده بیش از 1 میلیون یورو تخمین زده شده و احتمال می رود سارقان با استفاده از یک خودروی  آئودی نقره ای یا خاکستری اقدام به این سرقت کرده باشند.

    گفتنی است؛ پلیس محلی انگلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی