عصر بازار

با حمایت دولت و مجلس؛

تسهیلات اشتغال مددجویان به ۲ هزار میلیارد تومان رسید

عصر اعتبار- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تسهیلات اشتغال مددجویان این نهاد در سال جاری به همت دولت و مجلس شورای اسلامی به ۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

تسهیلات اشتغال مددجویان به ۲ هزار میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، پرویز فتاح روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان از توابع آذربایجان غربی افزود: یکهزار و 400 میلیارد تومان از این اعتبار در تبصره ماده 16 بودجه سال جاری مصوب و توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شده است.
    فتاح با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال مددجویان از طریق صندوق کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سال جاری افزایش یافته است، اضافه کرد: 600 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات تسهیلات اشتغال این نهاد در سال جاری نیز از طریق این صندوق تامین می شود.
    وی ادامه داد: در سال گذشته 85 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال زایی مددجویان جذب شده بود و امسال با این شرایط 100 درصد اعتبارات جذب می شود.
    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و افزایش هزینه‌های زندگی باید قانونی جدیدی در حمایت از اقشار ضعیف جامعه تصویب شود و این امر تنها با همکاری دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود.
    فتاح به زیاده خواهی های دشمنان هم اشاره کرد و اظهار داشت: نظام مواضع درستی در برابر آنان اتخاذ کرده و نظر مساعد افکار عمومی جهان نیز با نظام جمهوری اسلامی ایران همراه است.
    محمد قسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به دور از جناح بازی در خدمت محرومان بوده و جزو نهادهای پاک نظام اسلامی است.
    فرماندار بوکان نیز با اشاره به افزایش درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در سال جاری، گفت: افزایش 11 درصدی درآمدهای مردمی کمیته امداد بوکان نسبت به سال قبل نشان دهنده مشارکت خوب مردم این شهرستان در امور خیریه است.
    جمال خسروی توجه روزافزون به مددجویان کمیته امداد را خواستار شد و افزود: این قشر باید به سمت اشتغال سوق داده شوند زیرا با توزیع پول نمی توان فقر را ریشه کن کرد.
    به گزارش ایرنا رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) چندی پیش در مشهد مقدس نیز گفته بود که 'دکتر روحانی شعار رفع فقر داد و منصفانه در جوار بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا(ع) اعلام می کنم که ایشان به این شعار خود پایبند بوده و به آن عمل کرده است'.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو