عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

تسهیلات خدمات سفر بازنشستگان ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت

عصر اعتبار- سمنان- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بابیان اینکه تسهیلات خدمات سفر بازنشستگان ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت، گفت: ۲۰۰هزار بازنشسته از تسهیلات خدمات سفر برخوردار می‌شوند.

تسهیلات خدمات سفر بازنشستگان ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل ازمهر، جمشید تقی ظهر پنج‌شنبه در جمع رؤسای کانون‌های بازنشستگی استان سمنان ضمن بیان اینکه در حالی که تسهیلات خدمات سفر برای 100هزار نفر بازنشستگان فراهم بود امروز این امکان برای برخورداری بیش از 200هزار نفر در کشور ایجادشده است، ابراز داشت: 640 هزار تومان به هر نفر در این راستا پرداخت می‌شد که این رقم با رشد 120 هزار تومانی به 760 هزار تومان افزایش رسیده است.

    وی بابیان اینکه این افزایش تسهیلات خدمات سفر و درمان برای بازنشستگان از اول مهرماه اعمال خواهد شد، افزود: بازنشستگان سراسر کشور با تخفیف 50 درصدی می‌توانند از همه هتل‌های جهانگردی استفاده کنند و این دستور به همه واحدهای گردشگری ابلاغ‌شده است.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بابیان اینکه دو هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت با نرخ چهار درصد به بازنشستگان کشور پرداخت‌شده است، ابراز داشت: برای ارائه خدمات بهتر بانک اطلاعاتی واحد بازنشستگان در کشور راه‌اندازی شده است که باید همه کانون‌های بازنشستگان در جمع‌آوری اطلاعات لازم همکاری مضاعفی را داشته باشند.

    تقی زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به جمعیت قابل‌توجه بازنشستگان به دنبال ایجاد فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستیم تا از این طریق بتوانیم مشکلات این گروه از جامعه را رصد و آن‌ها را در اسرع وقت برطرف کنیم.

    وی بابیان اینکه در دولت الکترونیک به دنبال ایجاد پرونده‌های پزشکی الکترونیک بازنشستگان نیز هستیم، افزود: این امر می‌تواند به کاهش مراجعات و جلوگیری از بروز خطاهای انسانی کمک کند و همچنین یکی دیگر از اقدامات در حال انجام تدوین قانون خدمات کشوری است لذا کانون‌ها با انتقال خواسته‌های بازنشستگان در این طرح کمک می‌کنند تا از مشکلات آن‌ها کاسته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی