عصر بازار

۵۷۸ میلیارد تومان درآمدهای استان بوشهر وصول شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر گفت: درآمدهای مصوب امسال بوشهر ۲۴۰۰ میلیارد تومان است که در ۴ ماه نخست ۵۷۸ میلیارد تومان آن وصول شده است.

۵۷۸ میلیارد تومان درآمدهای استان بوشهر وصول شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدجواد بیات با بیان اینکه سهم درآمد وصولی استان بوشهر امسال 2 هزار و 400 میلیارد تومان تعیین شده اظهار داشت: سهم وصول درآمد در در 4 ماه امسال 810 میلیارد تومان تعیین شده که 71.36 درصد آن محقق شده است.

    وی با اشاره به کاهش وصول درآمدهای استان بوشهر در 4 ماه نخست امسال گفت: در 4 ماه نخست امسال 578 میلیارد تومان از درآمدهای استان بوشهر بدون احتساب  مالیات اشخاص حقوقی و دولتی وصول شده که نسبت به میزان تعیین شده به مبلغ 810 میلیارد تومان 29 درصد آن محقق نشده است.

    رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر با بیان اینکه درآمدهای عمومی شامل درآمدهای مالیاتی، حاصل از انحصارات و مالکیت دولت، فروش خدمات و کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه است تصریح کرد: درآمدهای عمومی  استان بوشهر با احتساب اشخاص حقوقی دولتی در 4 ماه نخست امسال 810 میلیارد تومان تعیین شده که 737 میلیارد تومان آن وصول شده است.

    بیات با بیان اینکه عملکرد تحقق درآمدها در 4 ماه نخست امسال نسبت به مصوبه کاهش دارد گفت: بدون احتساب اشخاص حقوقی دولتی 578 میلیارد تومان و با احتساب اشخاص حقوقی دولتی 737 میلیارد تومان در 4 ماه نخست امسال وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش  10.58 درصدی دارد.

    بیات شناسایی مشمولان پرداخت مالیات اعم از افراد حقیقی و حقوقی را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از درآمد‌های مالیاتی استان بوشهر از واحدهای اقتصادی، تجاری، منطقه پارس جنوبی و صنایع مستقر در استان بوشهر است و بخشی هم از مشاغل و مالیات غیر مستقیم در بخش‌های گوناگون است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی