عصر بازار

همزمان با جذاب شدن سرمایه‌گذاری در بورس؛

جدیدترین رتبه‌بندی صندوق‌های سرمایه‌گذاری اعلام شد

عصر اعتبار- مردم با رتبه‌بندی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، به راحتی می‌توانند متناسب با بودجه و اهداف خود، صندوق‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.

جدیدترین رتبه‌بندی صندوق‌های سرمایه‌گذاری اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس؛ کوچ نقدینگی به سمت بازار سرمایه و بازگشت دوباره اعتماد به این بازار دوباره باعث شده تا غیر حرفه‌ای‌ها به دنبال یافتن بهترین گزینه‌ خرید سهام از طریق مشورت با حرفه‌ای‌ها باشند.

    آنچه که قبل از هر چیز به هر سرمایه‌گذاری در بدو ورود به بازار سرمایه توصیه می‌شود، تمرکز بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای غیر حرفه‌ای‌ها است.

    در حال حاضر 205 صندوق سرمایه‌گذاری در انواع مختلف مشغول فعالیت هستند که با جذب منابع، به سرمایه‌گذاری در سهام و ابزارهای مختلف مالی می‌پردازند. این تنوع و تعدد، انتخاب بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برای مردم کاری سخت، زمان‌بر و پیچیده کرده است.

    با رتبه‌بندی صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مردم به راحتی می‌توانند متناسب با بودجه و اهداف خود، صندوق‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.

    طبق اطلاعات برگرفته از سامانه رسام، صندوق‌های حائز بیشترین بازدهی در سه طبقه اصلی صندوق‌های سرمایه‌گذاری شامل صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق‌های سهامی و صندوق‌های مختلط به شرح جدول زیر دسته بندی شده است:

    به گزارش فارس، مطابق داده‌های دریافتی از سامانه مذکور ، این رتبه‌بندی بر اساس امتیاز‌دهی به معیارهای 15 ‌گانه مربوط به فعالیت و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که به صورت دوره‌ای به روز می‌شود.

    رتبه‌بندی ارائه شده بر اساس ویژگی‌‌های ساختار صندوق‌ها و عملکرد اخیر آن‌ها ارائه شده و برای بازدهی بیشتر صندوق‌های اشاره شده در آینده تضمینی وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی