عصر بازار

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تشریح کرد:

وضعیت مشمولان قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» در سازمان بیمه سلامت

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه بخشی از بازنشستگان شاغل در این سازمان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند و تعداد آنها باید احصاء شود، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر این قانون ابلاغ شود، حتما در اجرای آن پیشگام خواهیم بود.

وضعیت مشمولان قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» در سازمان بیمه سلامت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهندس طاهر موهبتی درباره وضعیت کارکنان سازمان بیمه سلامت در زمینه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: باید توجه کرد که بخش عمده‌ای از بازنشستگانی که در سازمان بیمه سلامت شاغلند، بر اساس قانون یک‌سوم سازمان مدیریت، فعالیت می‌کنند که این قانون کماکان وجود دارد.

    وی افزود: البته حتما بخشی از بازنشستگان شاغل در این سازمان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند که تعداد آنها باید احصاء شود. به هر حال نظر ما این است که مرّ قانون باید اجرا شود و طبیعی است که ما هم باید قانون را اجرا کنیم.

    موهبتی با بیان اینکه قاعدتا با اجرای این قانون از خدمات بخشی از افراد شاغل در این سازمان محروم می‌شویم، افزود: اما روش‌هایی از جمله ماده 94 قانون مدیریت وجود دارد که بر اساس آن، بازنشستگان می‌توانند به میزان یک‌سوم زمان در هفته کار کنند و به اندازه همان یک‌سوم هم دریافتی داشته باشند. بنابراین چنین روش‌هایی برای استفاده از ظرفیت آنها وجود دارد.

    مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه بنده خودم مشمول این قانون نبوده و بازنشسته نیستم، گفت: از آنجایی که ما تابع قانون هستیم، اگر این قانون ابلاغ شود، حتما در اجرای آن پیشگام خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی