عصر بازار

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت عنوان کرد:

آخرین جزییات مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت

پرداخت معوقات با اسنادخزانه

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات ما به روز شده است، گفت: مطالبات خرداد ماه مراکز طرف قرار داد بخش دولتی پرداخت شده است.

آخرین جزییات مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، طاهر موهبتی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده سعی کرده ایم در سال جاری مطالبات مراکزی که با سازمان بیمه سلامت همکاری می کنند را به روز پرداخت کنیم تا ضمن رفع مشکلات این مراکز، خدمات مناسبی نیز به بیمه شدگان ارائه شود.

    وی در مورد پرداخت مطالبات مراکز دولتی گفت: در حال حاضر 70 مطالبات و پرداختی های ما به مراکز دانشگاهی و دولتی در خرداد ماه به صورت علی الحساب انجام شده است و مطالبات تیرماه نیز در حال پرداخت است.

    مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: مطالبات اردیبهشت ماه مراکز طرف قرار داد در بخش غیر دولتی نیز پردخت شده است.

    موهبتی به معوقات 6 ماهه مراکز دولتی و غیر دولتی در سال 96 اشاره کرد و گفت: سال گذشته پرداخت های 6 ماهه این مراکز به تعویق افتاد که قرار شد این پرداختی ها از طریق اسناد خزانه به زودی پرداخت شود.

    به گفته وی، تمام تلاش بر این است که برای پرداخت معوقات مراکز، اسناد خزانه را به پول تبدیل کنیم اما در صورتی که این اتفاق رخ نداد ناچار هستیم همان اسناد را به مراکز طرف قرار داد پرداخت کنیم.

    مدیرعال سازمان بیمه سلامت به مبلغ معوقات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: میزان معوقات ما 4 هزار و 750 میلیارد تومان است که 3 هزار میلیارد تومان آن از طریق اسناد خزانه در اختیار بیمه سلامت قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی