عصر بازار

فرماندار شهرستان آق قلا خبر داد:

۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان آق‌قلا پرداخت شد‌

عصر اعتبار- فرماندار شهرستان آق قلا گفت: تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان این شهرستان برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شد.

۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان آق‌قلا پرداخت شد‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، امان‌گلدی ضمیر ظهر امروز در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهار داشت: در حوزه اشتغال به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و در این بخش اتفاقات خوبی رخ داده و 2 سرمایه‌گذار هم در حوزه برق سرمایه‌گذاری کردند.

    وی افزود: زیرساخت‌هایی در حوزه تامین برق به صورت تامین برق ترکیبی و تامین برق خورشیدی توسط سرمایه‌گذاران خارج از استان در حال انجام است.

    فرماندار آق‌قلا تصریح کرد: زمینی را به صورت رایگان در اختیار این سرمایه‌گذاران قرار دادیم و بناست در حوزه تامین برق ترکیبی 150 میلیارد تومان و تامین برق خورشیدی 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنند.

    وی در باره طرح روستای بدون بیکار هم افزود: در سال گذشته برای جوانان سنین 18 تا 39 سال یک روستا اشتغالزایی شده و بدون بیکار معرفی شد و امسال تلاش داریم این میزان را به 6 روستا افزایش دهیم.

    ضمیر در مورد مشکلات آب شرب روستاها هم گفت: در حال حاضر در حوزه آق‌قلا، حدود 18 روستا به‌صورت زمان‌بندی آبرسانی شده و یک روستا نیز با همکاری سپاه و آبفار با تانکر آبرسانی می‌شود.

    وی بیان داشت: سال گذشته تعهد اشتغال شهرستان آق‌قلا، یکهزارو 340 نفر بود که 110 درصد تحقق یافت و امسال این تعهد به 2 هزار نفر افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی