عصر بازار

ارزش سرمایه بازار بیت کوین به ۵۰ درصد رسید

عصر اعتبار- ارزش سرمایه بازار بیت کوین با رسیدن به ۱۰۵,۷۸۵,۵۵۲,۵۴۵ دلار برای اولین بار در سال جاری میلادی به ۵۰ درصد بازار ارزهای رمزنگار رسید.

ارزش سرمایه بازار بیت کوین به ۵۰ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، مجموع سرمایه بازار بیت کوین برای اولین بار  در سال جاری میلادی به 50 درصد رسید که نیمی از سرمایه بازار ارزهای رمزنگار اکنون متعلق به این ارز دیجیتال محبوب است.

    امروز شاخص «کوین مارکت کپ» نشان داد که سرمایه بازار بیت کوین برای اولین بار از نوزدهم دسامبر سال 2017 میلادی به بعد به 50 درصد رسید. در حال حاضر سرمایه بازار این ارز دیجیتال به رکورد 105,785,552,545 دلار رسید که تقریبا 901 میلیون دلار بیشتر از سرمایه بازار هر ارز رمزنگار دیگر است.

    بر همین اساس، شاخص غالب بودن بیت کوین حاکی از سیر یکنواخت در چند ماه اخیر دارد و از ماه می به بعد تقریبا 14 درصد رشد پیدا کرده است؛ در حالی که در این بازه زمانی شاخص غالب بودن سایر ارزهای رمزنگار نزولی است.

    البته شرایط فعلی بازار ارزهای رمزنگار در مقایسه با اولین باری که سرمایه بازار بیت کوین به بیش از 50 درصد رسید، بسیار متفاوت است. در نوزدهم دسامبر سال 2017 میلادی ارزش هر بیت کوین 17 هزار و 605 دلار و 81 سنت ثبت شد که در مقایسه با قیمت فعلی آن 65 درصد از ارزش آن آب رفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی