عصر بازار

شاخص بورس به رشد ۸۸۸ واحدی اکتفا کرد

عصر اعتبار- شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۸۵۵ واحدی در رقم ۱۲۹۸۶۹ واحد به کار خود پایان داد. نمادهای پارس، پارسان و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بر جای گذاشتند.

شاخص بورس به رشد ۸۸۸ واحدی اکتفا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، شاخص در پایان معاملات امروز به رشد 888 پله ای اکتفا کرد و در ارتفاع 129902 واحد ایستاد. پارس، پارسان، فولاد، شپدیس، رانفور و فارس بیشترین تاثیر مثبت و بازگشایی فملی هم به تنهایی 122 واحد اثر منفی بر شاخص گذاشت. ارزش معاملات بازار 1340 میلیاردتومان که گروه های شیمیایی، فلزات و خودرو بالاترین ارزش دادوستدهای امروز را به خود اختصاص دادند.

    امروز جو عمومی بورس تهران بهتر از دو روز گذشته بود و برتری تقاضا در اکثر نمادها مشهود بود. انتشار خبرهایی مبنی بر تدوین بسته حمایتی از صنایع خودروسازی باعث افزایش تقاضا در نمادهای مهم این گروه شد. ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل  438 میلیارد تومان به ثبت رسید.

    گروه بانکی که اخیرا مورد توجه بازار قرار گرفته است، با عرضه روز گذشته در اکثر نمادها خصوصا نماد وبملت، شاهد ورود معاملات اکثر شرکت های این گروه به محدوده منفی بودیم. به جز نماد ونوین، دیگر نمادها معاملات جذابی را سپری نکردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی