عصر بازار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۵۳۸ هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند

عصر اعتبار- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تاکنون ۵۳۸ هزار نفر از رانندگان و همسران آنها در سطح کشور برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.

۵۳۸ هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ' عبدالهاشم حسن نیا ' روز چهارشنبه در پایانه حمل بار شهرستان مبارکه در جمع رانندگان افزود: 90 درصد از بار و مسافر در کشور از طریق جاده حمل می شود و مسئولیت سنگینی برعهده وزارت راه و شهرسازی است.
    وی، به نقش تنظیم گری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره کرد و گفت: انباشت مشکلات رانندگان از یک سو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان بر کرده است.
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به توجه این سازمان به مباحث معیشتی و مشکلات اقتصادی رانندگان افزود: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم.
    وی افزود: با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.
    حسن نیا در رابطه با مشکل تامین لاستیک، قطعات و تعمیرات نیز افزود: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.
    معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین در حاشیه آغاز عملیات احداث سه پروژه عمرانی راه و شهرسازی مبارکه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا از شهرستان های اصفهان و مبارکه به عنوان قطب ها و کریدورهای حمل و نقل کشور نام برد و افزود: این دو شهرستان در حمل و نقل از اهمیت خاصی برخوردارند.
    حسن نیا افزود: استان اصفهان با داشتن حدود 35 هزار دستگاه وسیله نقلیه و حمل و نقل بار و مبارکه با سه هزار دستگاه نشان می دهد که این دو شهرستان از جایگاه ویژه ای در حمل و نقل بار در کشور برخوردارند.
    وی اضافه کرد: از سوی دیگر اصفهان، یکی از استان های حساس در کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب کشور محسوب می شود.
    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: پروژه ای که امروز عملیات احداث آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان آغاز شد حدود 22 کیلومتر از مسیر آن بصورت چهار خطه و از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.
    وی یادآور شد: این کریدور، مرکز و شمال غرب کشور را به استان های تهران، اصفهان وهمچنین بروجن، لردگان به سمت ایذه و باغملک و در نهایت بندر امام وصل می کند و همچنین از مسیرهای دیگری به بندر بوشهر نیز متصل می شود.
    حسن نیا افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط اداره کل راه وشهر سازی، امید است تا پایان سال آینده، این محور چهار خطه شود و مردم بتوانند برای تردد در این مسیر که از مسیرهای پرتصادف محسوب می شود به آرامی و ایمن عبور کنند.
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از جمله برنامه های این سازمان را توسعه شبکه بزرگراهی و آزاد راهی عنوان کرد و گفت: ایمن و کیفی سازی وضع موجود جاده ها در دستور کار این سازمان قرار دارد و امید است بتوانیم با تامین اعتبار بیشتر و رفع مشکلات موجود خدمات بهتری برای تسهیل رفت و آمد مردم در جاده ها ارائه دهیم.
    وی، همچنین با اشاره به اینکه بخشی از ترافیک جاده ها به خاطرتولید کارخانجات صنعتی مانند سیمان، فولاد، ذوب آهن و پالایشگاه است گفت: این صنایع به دلیل تقاضای سفر و حمل و بار، در ترافیک جاده ای سهم دارند و اگر در اجرای پروژه های عمرانی مشارکت کنند، زمینه تسهیل حمل بار و مسافر و همچنین کاهش هزینه های بار از مبدا تا مقصد را فراهم می نمایند.
    حسن نیا خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر صنایع بزرگ استان اصفهان به عنوان پایلوت برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی این استان مشارکت کرده اند.
    به گزارش ایرنا، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار امیرکبیر و تقاطع غیرهمسطح لاو- مجلسی شهرستان مبارکه روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.
    باند دوم جاده مبارکه - بروجن به طول حدود 26 کیلومتر و با اعتبار 40 میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح بلوار امیرکبیر با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان و همچنین تقاطع غیرهمسطح لاو - مجلسی با مشارکت فولاد مبارکه با اعتبار چهار میلیارد تومان اجرا خواهد شد.
    شهرستان مبارکه در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو