عصر بازار

بیمه پایه هنرمندان مناطق زلزه‌زده غرب کشور برای ۲ سال رایگان است

عصر اعتبار- مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اهدای معرفی‌نامه بیمه تامین اجتماعی ۱۶۰ نفر از هنرمندان سرپل ذهاب گفت: بیمه پایه اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزه‌زده غرب کشور برای مدت دو سال از سوی صندوق رایگان است.

بیمه پایه هنرمندان مناطق زلزه‌زده غرب کشور برای ۲ سال رایگان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید حسین سیدزاده در دیدار با هنرمندان سرپل ذهاب اظهار کرد: زلزله سال گذشته حادثه بسیار تلخی برای ملت ایران بود و با توجه به گستردگی دامنه زلزله متاسفانه تاکنون پیامدهای آن گریبانگیر مردم این مناطق است.

    مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: طی سفر مدیران صندوق اعتباری هنر در فروردین سال جاری به سرپل ذهاب  از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان ساکن در این منطقه قرار گرفتم و در این خصوص اقدامات موثری در حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، معیشتی و کمک مستمری(هنرمندان پیشکسوت بالای 60 سال سن) با توجه به امکانات صندوق صورت گرفته است.

    سیدزاده با اشاره به اهمیت برخورداری هنرمندان از خدمات بیمه تامین اجتماعی گفت: براساس وظیفه اصلی ما در حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، بیمه پایه اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزه‌زده غرب کشور برای مدت دو سال از سوی صندوق رایگان است.

    وی تصریح کرد: خدمات و کمک‌های صندوق اعتباری هنر به اهالی فرهنگ و هنر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت.

    مدیر عامل صندوق اعتباری هنر متذکر شد: فصل جدیدی از ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شده است و ما تلاش می‌کنیم طی سفرهای مستمر به اقصی نقاط کشور ضمن دیدار با اهالی فرهنگ و هنر در جهت همفکری و هم‌افزایی هرچه بیشتر و ارتقاء کیفیت خدمات صندوق حرکت کنیم.

    سیدزاده افزود: ما در صندوق اعتباری هنر با پیمودن بیش از 40 هزار کیلومتر در سفر به 9 استان، 50 شهرستان و چندین نقاط روستایی با هدف بهره‌مندی عادلانه اعضا در سراسر کشور از خدمات صندوق تلاش کردیم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان سراسر کشور قرار گیریم و با توجه به امکانات صندوق در جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت گیرد؛ آنچه تاکنون انجام شده حداقل‌هایی برای هنرمندان کشور است.

    وی افزود: صندوق اعتباری هنر در چهار بخش بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام، تسهیلات و طرح تکریم و مستمری فعالیت دارد؛ تلاش کردیم طی سفرهای حمایتی، اهالی فرهنگ و هنر از حقوق اولیه خود همچون پوشش بیمه‌ای برخوردار باشند زیرا بیمه یک نیاز اساسی برای هنرمندان محسوب می‌شود؛ خوشبختانه سال گذشته با همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 60 درصد به ظرفیت بیمه شدگان صندوق افزوده شد.

    سیدزاده اظهار داشت: وظیفه صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است؛ تلاش ما استفاده از منابع در اختیار برای تکریم اعضا صندوق است؛ همه ما از شرایط کشور و مشکلات اقتصادی مطلع هستیم؛ شرایط جدید نیازمند برنامه ریزی جدید است؛ اکنون مهم‌ترین امر پیدا کردن یکدیگر و ایجاد فضای همراهی است؛ در این فضا و دیدار با یکدیگر می‌توانیم امور را به بهترین نحو پیش ببریم.

    مهدی بساطی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب در این مراسم گفت: امروز بیش از 160 هنرمند سرپل‌ذهابی معرفی‌نامه بیمه تامین اجتماعی خود را  از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گرفتند و 330 هنرمند دیگر نیز بیمه تکمیلی دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو