عصر بازار

از فردا انجام می‌شود؛

آغاز واگذاری حدود ۲.۶ میلیون قطعه سکه پیش‌فروش

عصر اعتبار- دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه پیش فروش قطعی از فردا ۲۸ مرداد ماه سال جاری به مدت سه ماه در شعب بانک ملی عرضه خواهد شد.

آغاز واگذاری حدود ۲.۶ میلیون قطعه سکه پیش‌فروش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، دو میلیون و 600 هزار قطعه سکه با سر رسید شش ماهه پیش فروش شده که از این میزان 25 هزار قطعه سکه ودیعه ای و مابقی پیش فروش قطعی سکه بوده است. بر اساس برنامه ریزی ها قرار است از فردا 28 مرداد ماه سال جاری عرضه سکه های قطعی در شعب بانک ملی آغاز  شود.

    واگذاری سکه های قطعی طی سه ماه شهریور، مهر و آبان انجام خواهد شد. بر همین اساس بانک مرکزی در روز جاری سکه های مذکور را تحویل بانک ملی داده تا  عملیات عرضه از فردا در شعب این بانک آغاز شود.

    سکه ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد. مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

    یادآور می شود، در طرح پیش‌فروش سکه که از تاریخ 1396.11.17 آغاز و تا 1397.2.16 ادامه داشت در مجموع تعداد 7 میلیون و 600 هزار قطعه سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و 610 هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از 95 درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است. بر این اساس بانک مرکزی تاکنون 790 هزار قطعه سکه در سررسید یک ماهه و 820 هزار قطعه سکه در سررسید سه ماهه به خریداران تحویل داده که تعداد اندکی از آن تا کنون باقی مانده است.

    همچنین تحویل سکه های پیش فروش شده در سررسید شش ماهه از تاریخ 1397.5.17 آغاز شده است. در مجموع 2 میلیون 580 هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه تا تاریخ 1397.8.16 تحویل خریداران خواهد شد.

    لازم به ذکر است که سکه های پیش خرید شده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می‌توانند تا سه‌ ماه پس از زمان سررسید به شعب آن بانک و ارائه رسید پیش خرید، سکه‌های خود را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو