عصر بازار

با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار بار دیگر زنده شوید!

عصر اعتبار- «موسسه گسترش زندگی آلکار» در آمریکا با دریافت ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار اقدام به فریز کردن بدن افراد و تولد دوباره آنها در آینده می کند.

با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار بار دیگر زنده شوید!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  ایبِنا، در حال حاضر «موسسه گسترش زندگی آلکار» در ایالت آریزونا آمریکا خدماتی را به افردا سوپر میلیاردر ارائه می دهد که با پرداخت 100 هزار دلار می توانند مغز خود را فریز کنند و بعد از مرگ به امید تولد دوباره در آینده باشند. 

    همچنین این مرکز با دریافت بیش از 250 هزار دلار به صورت کامل بدن افراد را فریز می کند و بعد از فریز کردن آنها را در استوانه های استیل به صورت سر و ته آویزان می کند.

    به گفته برخی از افراد میلیاردر، آنها فقط با سرمایه گذاری انداکی ممکن است در 200 سال یا 2000 سال آینده بار دیگر بیدار شوند و زندگی جدیدی را تجربه کنند. «موسسه گسترش زندگی آلکار» بر این باور است که جراحان در آینده قادر به ساخت بدن برای مغزهای منجمد شده باشند.

    اگرچه برداشتن مغز از جمجه بدون شک یکسری آسیب ها را به آن وارد می کند؛ بنابراین متخصصین مغز را در داخل سر در زمان حفظ و نگهداری آن حفظ می کنند. این شرکت فقط زمانی اقدام به فریز کردن بدن افراد می کند که مرگ مشتریان آنها رسما اعلام شود.

    متخصصین این مرکز بعد از مرگ افراد به بدن آنها یک دستگاه مصنوعی قلب و ریه برای ایجاد جریان خون وصل می کنند و بعد از آن هم یکسری کارهای پزشکی به منظور حفاظت از سلول ها از فاسد شدن انجام می گیرد. در حال حاضر «موسسه گسترش زندگی آلکار» 149 بدن را فریز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی