عصر بازار

واکنش مثبت بورس به خبرهای جدید

عصر اعتبار- در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، پارس، پارسان، وغدیر، رانفور با صعود ۲۸۱۸ واحدی روبرو شد. رونمایی از قیمت پایه محصولات شیمیایی با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی و ادامه ابهام در نرخ گذاری محصولات فلزی و فراورده های نفتی افزایش عرضه را در بازار به دنبال داشت.

واکنش مثبت بورس به خبرهای جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، بورس تهران در معاملات دومین روز کاری هفته و در شرایطی که همچنان بگیر و ببند درخصوص وضعیت فروش محصولات شرکت ها در بورس کالا وجود دارد، دادوستد خوبی را به نمایش گذاشت. بازار به رشد 5 درصدی سقف قیمت ها در بورس کالا واکنش مثبتی نشان داده و این وضعیت نشان می دهد که معامله گران و سرمایه گذاران به دقت نظاره گر خبرها هستند.
    در گروه خودرو و قطعات که  آغازی متعادل و مثبت  داشتند نماد خزر و خچرخش بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و دیگر نمادها نیز معاملاتی متعادل و مثبت را سپری کردند.

    گروه محصولات شیمیایی نیز در اکثر نمادهای مطرح با معاملاتی پر تقاضا روبرو هستند. در نمادهای پارس، شاراک، فارس، تاپیکو، شخارک، پارسان، زاگرس، داد و ستد ها در محدوده های مثبت ادامه دارد. نمادهای شوینده، شپاکسا هم چنان با اقبال بازار مواجه بودند. نماد تازه وارد شغدیر نیز در ابتدای معاملات به دلیل رشد بیش از 50 درصدی و برگزاری کنفرانس متوقف شد.

    در گروه انبوه سازی عقب نشینی نمادها پس از لمس سطوح مقاومتی کوتاه مدت کاملا مشهود بود. ثاباد، ثفارس،ثاخت ثپردیس و آ اس پ از نمادهای مورد توجه بازار هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی