عصر بازار

رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه مطرح کرد:

ضرورت حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- شیخ محمد علی امینی از علمای برجسته اهل سنت استان هرمزگان با دعوت از کرامت الله مصطفی پور مدیرشعب استان هرمزگان در جمع مردم خونگرم روستای طبل از بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت کرد.

ضرورت حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شیخ محمد علی امینی رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزیره قشم و همچنین مدیر مدرسه دینی سلطان العلماء بندرلنگه با دعوت از کرامت الله مصطفی پور به ضیافت نهار در منزل خود و همچنین اقامه نماز در مسجد برادران اهل سنت از بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت و بیان داشت: این بانک در مسیر قرض الحسنه گام بر می دارد و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در توانمندسازی افراد نقش مهمی ایجاد می نماید.

    وی همچنین با بیان اینکه جزیره قشم دارای بیشترین تعاونی در کشور می باشد از بانک قرض الحسنه مهر ایران خواست در توانمند سازی این تعاونی های که با تسهیلات خرد مشکلات آنها مرتفع می شود حمایت کند.

    کرامت الله مصطفی پور، مدیر شعب استان هرمزگان نیز بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره در راستای حوزه مسئولیت اجتماعی خود نقشی پررنگ ایفاء نموده و مدیران ارشد بانک بر رعایت قوانین بانکی مبتنی بر اصول دینی و اسلامی تاکید داشته اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی