عصر بازار

سرگیجه بورس از فضای ابهام!

عقبگرد ۱۶۲ واحدی شاخص کل بورس

عصر اعتبار- در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای فولاد، فخاس، فارس، رانفور با کاهش ۱۶۲ واحدی روبرو شد. بازار همچنان متاثر از ابهامات پیرامون آزادسازی نرخ های داخلی در فاز نوسانی است.

عقبگرد ۱۶۲ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد عقبگرد 162 واحدی نماگر بازار بودیم اما شاخص هم وزن  144 واحد مثبت ماند.اعلام عضو کمیسیون صنایع مجلس مبنی بر تصویب دلار 4200 تومانی برای واردات قطعات خودرو و برنامه افزایش قیمت 20 درصدی قیمت توسط شورای رقابت، منجر به رشد قیمت و صف خرید خودرویی ها و قطعه سازان در بازار امروز شد.

    همچنین امروز در گروه مواد و محصولات دارویی پس از مدت ها شاهد اقبال به نمادها بودیم. در این بین نماد ریشمک پس از اعمال افزایش سرمایه بازگشایی و با رشد بیش از 17 درصدی مواجه شد.
    در گروه انبوه سازی فضای معاملات بهتر از روز گذشته بود و اکثر نمادها در محدوده های مثبت داد و ستد شدند.
    در گروه محصولات شیمیایی چندان معاملات پررونقی شاهد نبودیم در نمادهای پارس، شاراک، فارس،تاپیکو، شخارک، پارسان، زاگرس، داد و ستد ها متعادل و کم حجم و با گرایش به محدوده های منفی در جریان بود . نماد شوینده، پس از بازگشایی روز جاری در محدوده های منفی داد و ستد می شود و نماد شغدیر نیز پس از برگزاری کنفرانس با رشد 10 درصدی روبه رو شد.
    معاملات گروه فلزات اساسی  نیزمتاثر از ادامه نرخ گذاری با ارز 4200 تومانی، با افزایش نسبی عرضه همراه بودند.
    های وب پس از بازگشایی،  امروز هم  فشار فروش بالایی داشت و صف فروش سنگینی را با افت 1.9 درصدی تجربه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی