عصر بازار

معاون وزیر آموزش و پرورش در اصفهان خبر داد؛

پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از آغاز سال تحصیلی

عصر اعتبار- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت : کل مطالبات فرهنگیان در حال حاضر به کمتر از ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده است و تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدیدپرداخت می شود.

پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از آغاز سال تحصیلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران،علی الله یار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست مدیران مدارس شهرستان کاشان ، با بیان اینکه کل مطالبات فرهنگیان 948 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر این مبلغ به کمتر از 180 میلیارد تومان رسیده است ، تصریح کرد : این مطالبات تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد.

    وی ، به مطالبات قبل از سال های90 و 91 فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: برای مشخص شدن بدهی ها دولت موظف شده است تا پس از هماهنگی با ادارات کل خزانه داری استان ها و ثبت بدهی ها در یک سامانه جامع ، نتیجه گیری قطعی انجام و یک ردیف مشخص در بودجه برای آن پیشنهاد شود.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به اوج استخدام های آموزش و پرورش بین سال های 65 تا 73 اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته حدود80 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته شده اند و تا پایان سال نیز حدود 53 هزار نفر از فرهنگیان مشمول شرایط بازنشستگی می شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی