عصر بازار

فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد منتشر شد!

عصر اعتبار- فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان به رسم هر سال در نشریه فوربز منتشر شد.

فهرست بحث‌برانگیز پردرآمدترین بازیگران مرد منتشر شد!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبر آنلاین ،فهرست جدید از پردرآمدترین بازیگران مرد جهان مانند سال های گذشته اعلام شد. جرج کلونی , جکی چان و دواین جانسون در این فهرست قرار گرفته اند . جزئیاتی درباره فهرست منتشر شده از پردرآمدترین بازیگران مرد جهان را در پرشین وی ببینید .

    پردرآمدترین بازیگران مرد

    فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان به رسم هر سال در نشریه فوربز منتشر شد. در فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان یک نکته عجیب وجود دارد؛ نفر اول در یک سال گذشته اصلا در هیچ فیلمی بازی نکرده است.

    پردرآمدترین بازیگران مرد

    جرج کلونی

    در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال رتبه نخست با درآمد 239 میلیون دلاری در یکسال گذشته به جرج کلونی ستاره سرشناس سینما رسید.

    کلونی این پول را از ابتدای ماه ژوئن سال 2017 تا ابتدای ژوئن سال 2018 به دست آورده است هر چند که در این مدت در هیچ فیلمی حضور نداشت. بر اساس گزارش نشریه فوربز او بیشتر این پول را از فروش سهامش در یک کارخانه به دست آورده است.

    فهرست سلبریتی‌های پردرآمد

    جرج کلونی پیش از این در فهرست سلبریتی‌های پردرآمد نیز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده بود که نشان می‌دهد که در یکسال گذشته هیچ چهره سرشناسی در عالم ورزش، هنر و سرگرمی بیش از او درآمد نداشته است.

    در این فهرست که اعداد و ارقام آن از گزارش شرکت‌های آماری معتبری چون «نیلسن» و البته گفت‌وگو با افراد صاحب نفوذ در صنعت سینما به دست آمده است، پس از جرج کلونی پردرآمدترین بازیگر جهان در سال گذشته دواین جانسون بوده است و پس از او رابرت داونی جونیور قرار دارد.

    پردرآمدترین بازیگران مرد

    دواین جانسون

    دواین جانسون

    یکی دیگر از شگفتی‌های انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد در نشریه فوربز، تفاوت فاحش درآمد آن‌ها در قیاس با پردرآمدترین بازیگران زن سینما است.

    در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن نفر اول و دوم به ترتیب 40 و 28 میلیون دلار در یکسال کسب کردند که با رقم 239 و 124 میلیون دلاری دو نفر اول فهرست مردان قابل مقایسه نیست.

    هر چند سهم اصلی در فهرست پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان در یکسال گذشته همچنان در اختیار ستاره‌های هالیوود است اما بالیوود هم میدان را خالی نگذاشته و دو نماینده در این فهرست دارد. یکی آکشای کومار که با درآمد 40 میلیون و 500 هزار دلاری رتبه هفتم را در اختیار دارد و یکی سلمان خان که با درآمد 38 میلیون و 500 هزار دلاری در جایگاه نهم ایستاده است.

    پردرآمدترین بازیگران مرد

    جکی چان

    دیگر آسیایی این فهرست جکی چان ستاره مشهور آثار اکشن و رزمی سینما است که یکسال گذشته بیش از 45 میلیون دلار درآمد داشت و پنجمین بازیگر پردرآمد سینمای جهان لقب گرفت.

    پردرآمدترین بازیگران مرد

    فهرست 10 بازیگر پردرآمد سینمای جهان در یکسال گذشته

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی