عصر بازار

با رعایت ۳ شرط قطعی شد:

برگزاری مجمع موسسه ملل با مجوز بانک مرکزی

سرمایه موسسه ملل ۵۸ درصد افزایش می یابد

عصر اعتبار- با صدور مجوز بانک مرکزی، موسسه مالی واعتباری ملل مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را برگزار می کند.

برگزاری مجمع موسسه ملل با مجوز بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بانک مرکزی برگزاری مجمع سالانه موسسه ملل برای سال مالی 95 را منوط به طرح صورت‌های مالی واصله تلفیقی گروه و موسسه و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مجمع و انجام اقدامات ذیل بلامانع اعلام کرد.

        ممنوعیت توزیع سود از محل سود انباشته و سود سال جاری به استثنای حداقل مقرر در قانون تجارت
        عزم و اهتمام جدی آن موسسه به انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سال 97 و ارائه برنامه آن به بانک مرکزی حداکثر ظرف مدت 2 ماه بعد از  تاریخ برگزاری مجمع
        قرائت این نامه در مجمع سالانه برای سال مالی 95 آن موسسه

    از سویی دیگر، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت موسسه مالی واعتباری ملل که با نماد «وملل» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

    بر اساس این گزارش، شرکت موسسه مالی واعتباری ملل مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز سه شنبه 13 شهریور ماه 97 برگزار می کند.

    افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه مالی واعتباری ملل ساعت 10 صبح روز سه شنبه 13 شهریور ماه 97 به نشانی تهران، میدان ونک خیابان شهید خدامی، شماره 510، هتل هما مراجعه کنند.

    دستور جلسه  مجمع

    لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه مالی واعتباری ملل اعلام شده است.

    آخرین اطلاعات مالی

    بررسی های ایبِنا مشخص می کند که بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت موسسه مالی واعتباری ملل که با سرمایه 606 میلیارد تومانی و با نماد «وملل» در بازار دوم فرابورس فعال است از 27 تیر سال 96 متوقف شده و در حال حاضر در وضعیت  «ممنوع - متوقف» قرار دارد.

    همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت 14.9 مرتبه و «EPS»  آن نیز 78 ریال در سامانه اطلاعاتی و آماری TSETMC درج شده است.

    سهامداران عمده

    بر اساس گزارش ایبِنا، 3 سهامدار عمده موسسه مالی واعتباری ملل، شامل «سهامدار حقیقی با 16.78 درصد، تجارت نورابرار  با 3.720  درصد و تجارت نصر البرز با 3.280 درصد» است.

    تصویر نامه بانک مرکزی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی