عصر بازار

پول ۴۰۰۰ سپرده‌گذار تعاونی "نهال‌نشان" چه شد؟

عصر اعتبار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه سپرده‌های جمع‌آوری شده در تعاونی توسعه نهال‌نشان به ۴۲۰ میلیارد ریال رسیده بود گفت: این مبالغ صرف خرید املاک شده بود که همه این املاک شناسایی و برای پرداخت پول سپرده‌گذاران در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته است.

پول ۴۰۰۰ سپرده‌گذار تعاونی "نهال‌نشان" چه شد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدمجید موسوی در خصوص آخرین وضعیت تعاونی نهال‌نشان‌ توسعه  البرز  گفت: این تعاونی در سال 92 و به منظور تأمین نهاده‌های دامی تشکیل شد اما در آن زمان به دلیل نبود نظارت صحیح، موسسان علاوه بر کشاورزان از بین سایر افراد هم منابع مالی جذب کردند.

    موسوی ادامه داد: این صندوق با وعده‌ سودهای بالا، حدود 4000 نفر را جذب و مبلغی در حدود 420 میلیارد ریال را جمع‌آوری کرده بود.

    وی با بیان اینکه تعاونی مذکور 25 صندوق را در ادامه فعالیت خود توسعه داده و تعداد حساب‌های مرتبط با آن به7900 حساب رسیده بود افزود: منابع مالی این تعاونی به سمت خرید املاک رفته است؛ در حال حاضر همه این املاک شناسایی شده و در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته تا از طریق این بانک پول‌های مردم پرداخت شود.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: در حال حاضر می‌توان گفت که 80 درصد موضوع حل شده و پول سپرده‌گذاران در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

    وی در پایان تصریح کرد: موسسان این تعاونی هم به دلیل تخلفات مرتکب شده در زندان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی