عصر بازار

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل استانداران هم می شود

عصر اعتبار- ری- نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن رد اظهارات یک نماینده مجلس گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل استانداران و فرمانداران هم می شود.

قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل استانداران هم می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید فرید موسوی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری طی سخنانی با بیان این که در شرایط فعلی باید مردم را امیدوار کرد، گفت: البته امیدواری در عمل باید رُخ دهد و تشریح اقدامات سبب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم می‌شود، البته کوتاهی هایی هم هست، باید به مردم توضیح دهیم، مردم بزرگوار هستند، اگر مشکلات را به آن ها بگوییم، قبول می کنند.

    نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص دریای خزر نیز گفت: ما برای وجب به وجب خاک کشور خون دادیم، امکان ندارد دریای این کشور را به دیگران ببخشیم، دشمن خواست از این طریق ایجاد نارضایتی بین مردم کرده و هجمه ها را علیه نظام اسلامی به وجود آورد، باید نسبت به رفتارهای خود حساس باشیم، در موضوع دریای خزر دیپلماسی رسانه ای ما ضعیف عمل کرد.

    وی گفت: باید به مردم اطلاعات را ارائه دهیم، مردم را غریبه ندانیم، در جایی که اطلاعات به مردم داده نشود، شایعه ایجاد شده و دشمن از آب گل آلود ماهیگیری می کند.

    نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تحولی در نظام اداری کشور دانست و به مصاحبه یک نماینده مجلس در خصوص مستثنی شدن استانداران و فرمانداران از این قانون اشاره کرد و گفت: این کذب محض است، این قانون شامل فرمانداران و استانداران نیز می شود، فضای رسانه ای را به هم نریزید.

    موسوی افزود: نباید با ایجاد برخی اظهار نظرها ایجاد بدبینی بین مردم کرد.

    وی افزود: آن چه امروز در ری مشاهده می شود، متناسب و هماهنگ با انتظارات مردم نبوده است، ری به ‌نوعی سرریز مشکلات شهر تهران است، این در حالی است، که در دوره جدید همواره تلاش بر این بود که با همکاری مسئولان و در حد توان بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات شهرستان انجام ‌وظیفه کنیم و در کنار مجموعه اجرایی ری باشیم.

    نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در دوره جدید استاندار تهران از هیچ تلاشی برای رفع مسائل و مشکلات شهرستان ری فروگذار نکرده است، گفت: اما مشکلات همچنان وجود دارد و باید برای رفع آن ها فکر اساسی کرد.

    خدمات ارائه شده قوا و نهادهای نظام به مردم توضیح داده شود

    موسوی به برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتا و مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان اشاره کرد و گفت: این موفقیت برای ما درس دارد، که از این رویدادها می‌توان گرفت توجه مردم به زحمات و عملکرد ورزشکاران بدون در نظر گرفتن نتیجه در این مسابقات و سایر رقابت‌هاست مسئولان باید توجه داشته باشند که مردم همین نگاه را به کارگزاران نظام نیز دارند، مردم هر زمانی که شاهد زحمات و تلاش کارگزاران بودند و نتیجه مطلوب به دست نیامده باز هم از مسئولان تقدیر به عمل آوردند.

    وی افزود: دشمن برای ایجاد فاصله بین کارگزاران نظام و مردم سرمایه گذاری کرده است، باید خدمات نظام را در این شرایط به مردم معرفی کرد.

    این نماینده مجلس سپس چالش‌های اخیر کشورمان در عرصه بین‌الملل را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر بسیاری از مخالفان نظام به دنبال تحکیم و گسترش دیوار بی‌اعتمادی میان مسئولان و مردم هستند با این وجود مردم هر گاه متوجه زحمات مسئولان باشند راه حمایت را پیش می‌گیرند.

    وی افزود: اگر دیوار اعتماد بین مردم و مسئولین فرو ریزد، دشمن در آن موارد وارد شده و سبب ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان می‌شود، باید دانست که همراهی با مردم و ارائه خدمت بی‌منت می‌تواند از ایجاد اختلافات بکاهد از این‌ رو ضروری است که در هفته دولت برای مردم تشریح شود که با وجود محدودیت‌ها چه خدماتی ارائه ‌شده است و چه خدماتی باید برای مردم توسعه پیدا کند.

    موسوی با تاکید بر اشاعه خدمات دولت و دیگر قوا به مردم اضافه کرد: امروز در نظام قضایی، قوه مجریه، بسیج، سپاه و دیگر نهادها اقدامات خوبی انجام دادند، باید این اقدامات برای مردم تشریح شود، تا خواب دشمنان تعبیر نشود، اگر فرهنگ از جنس مردم بودن را بتوانیم حفظ کنیم، موفق خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی