عصر بازار

آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان

عصر اعتبار- دبیر شورای سیاست‌گذاری دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت‌های صنعتی، تجاری و فنآور کشور از ثبت نام دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، از امروز ۱۰ شهریور به مدت یکماه خبر داد.

آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدحسین قمری روز شنبه در نشست خبری نشست با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری آزمون سال گذشته و نتایج حاصل از آن، گفت: نخستین آزمون بخش خصوصی با 60 هزار شرکت کننده در 266 عنوان و 20 هزار نفر شغل مصاحبه حضوری در هفت استان کشور برگزار شد.
    وی با اشاره به 28 هزار فرصت شغلی از بیش از 1100 شرکت خصوصی و دانش بنیان و کسب امتیاز لازم از سوی 20 هزار نفر برای ورود به مرحله دوم نخستین آزمون بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان افزود: 9 هزار معرفی به شرکت های خصوصی داشتیم که 6300 معرفی موفق به 1100 شرکت، سازمان و نهاد تجاری فناور صورت گرفت.
    قمری در ادامه اظهار داشت: بر اساس مصوبه نشست شورای سیاست گذاری دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور کشور به ریاست دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دهم شهریور تا دهم مهر امسال به مدت یکماه برای ثبت نام تعیین شد.
    دبیر شورای سیاست‌گذاری دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت‌های صنعتی، تجاری و فنآور کشور افزود: امسال آزمون بخش خصوصی در 8 رشته اصلی و 222 عنوان شغلی برگزار می شود و با توجه به اینکه محور اصلی این آزمون انتخاب داوطلبان دارای مهارت است، هیچ شرط محدوده کننده ای از جمله شرط سنی یا تحصیلی برای شرکت کنندگان در آزمون وجود نخواهد داشت.
    وی با بیان اینکه، دومین آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور در 8 دسته شغلی برگزار می شود، 'هنر، رسانه و آموزش،'مالی واداری،'مهندسی'، 'مدیریتی'،'بازاریابی و فروش'، 'کارشناسی و ارائه خدمات'، 'فناوری اطلاعات' و همچنین 'فنی و اجرایی' را از جمله این دستجات شغلی نام برد.
    قمری اظهار داشت: تاکنون بیش از 1100 شرکت و موسسه درخواست‌های خود را برای جذب نیروی انسانی دارای مهارت در سراسر کشور ارائه کرده اند و این عدد در حال افزایش است.
    وی ادامه داد: خوشبختانه امسال 20 درصد از مشاغل مورد نیاز آزمون، مشاغل جدیدی است که مورد نیاز جدی و به روز شرکت ها می باشد.
    قمری تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم امسال هیچ گونه افزایش هزینه ای برای شرکت آزمون نخواهیم داشت و هزینه ثبت نام در این آزمون همچون سال گذشته 57 هزار تومان خواهد بود.
    وی ادامه داد: برای این آزمون راهنمای شغلی و آموزش های عمومی و تخصصی رایگان متناسب با ویژگی‌های ارزیابی شده به همه شرکت کنندگان ارائه می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی