عصر بازار

۳۱ میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری استان بوشهر ماهانه پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهربا اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۳۸۰ بازنشسته حقوق بگیر از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند گفت: ماهانه به این بازنشستگان ۳۱ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود.

۳۱ میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری استان بوشهر ماهانه پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، داریوش کشتکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: در این روز از 6 بانوی بازنشسته تجلیل می‌شودو این در حالی است که تجلیل از بازنشستگان در بخش‌های علمی، پژوهشی، کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی، عام‌المنفعه، فرهنگ و هنر، ورزشی و ایثارگری در برنامه قرار گرفته است.

    وی، با بیان اینکه 14 هزار و 380 بازنشسته حقوق بگیر از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند، تصریح کرد: از این تعداد بازنشسته 2300 بازنشسته فوت کرده‌اند و خانواده آنان از مزایای حقوق بگیران بازنشسته بهره‌مند هستند.

    مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از افزوده شدن سالانه 800 بازنشسته به بازنشستگان استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: بیشترین بازنشستگان مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  است.

    کشتکار با بیان اینکه از این تعداد بازنشسته 10 هزار و 200 نفر آقایان هستند خاطر نشان کرد: تعداد بازنشستگان  نسبت به افراد شاغل بیشتر است به‌گونه‌ای که 14 هزار  شاغل و 14 هزار و 380 نفر بازنشسته  در استان بوشهر وجود دارد.

    وی، از پرداخت ماهانه 31 میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری در استان بوشهر خبرداد و افزود: کمترین حقوق بازنشستگی در استان بوشهر یک میلیون و 135 هزار تومان و به صورت متوسط ماهانه 2 میلیون و 100 هزار تومان است.

    مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با تاکید بر  ایجاد خانه امید بازنشستگان در استان بوشهر گفت: در تمام استان‌ها به جز دو استان بوشهر و البرز خانه بازنشستگان وجود ندارد که ایجاد چنین مکان‌هایی مهم و ضروری است.

    کشتکار با تاکید بر مشارکت شهرداری بوشهر بر واگذاری قطعه زمینی در مرکز شهر برای ایجاد خانه امید ویژه  بازنشستگان تصریح کرد: اعتبار ساخت خانه امید ویژه بازنشستگان به میزان 15 میلیارد ریال تخصیص یافته و تنها در انتظار واگذاری زمین در یکی بوستان‌های مرکز شهر بوشهر به میزان 500 متر مربع هستیم.

    وی با بیان اینکه در خانه امید مجموعه فرهنگی و تفریحی ایجاد می‌شود خاطر نشان کرد: واگذاری وام ویژه بازنشستگان بدون ضامن مورد توجه است که سال گذشته 128 میلیارد ریال  وام 4 میلیون تومانی به 3200 نفر پرداخت شد و امسال این رقم به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

    مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از پرداخت 370 هزار تومان هزینه تورهای سیاحتی و زیارتی ویژه بازنشستگان خبرداد و افزود: بازنشستگان سالانه سه بار می‌توانند از این اعتبار برخوردار شوند.

    کشتکار، تخفیف 50 درصدی  هزینه اقامت در هتل‌ها را از دیگر مزایا ویژه بازنشستگان دانست و گفت: به هزینه درمان بازنشستگاه توجه ویژه شود چراکه قانون ماده 58 درمان به دستگاه‌های اجرایی واگذار شده ولی اجرا نمی‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو