عصر بازار

با حمایت شرکت به پرداخت ملت؛

اولین باشگاه کسب وکارهای دانش بنیان افتتاح شد

عصر اعتبار- با حمایت به پرداخت ملت از کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، اولین کارخانه استارت آپ فکتوری با نام باشگاه کسب و کارهای دانش بنیان (BOX) افتتاح شد.

اولین باشگاه کسب وکارهای دانش بنیان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، روز چهارشنبه 7 شهریور با حضورسورنا ستاری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، مرتضی نجف معاون مدیر عامل بانک ملت درحوزه فناوری اطلاعات، رئیس بنیاد ملی نخبگان، رئیس دانشگاه شریف، جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و بخش خصوصی ، اولین کارخانه استارت آپ (startup factory )یران با نام باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX) افتتاح و برخی از نمایندگان شرکت های کارآفرین، نوآور و صاحبان طرح و ایده در آن مستقر شدند.
    ستاری  معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در مراسم آغاز به کار این باشگاه ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر با قدردانی از شرکت به پرداخت ملت بابت کمک به راه اندازی این مرکز علمی اعلام کرد: باکس، مرکزی برای تزریق نوآوری به کشور است و بخش خصوصی را به صورت جدی، وارد کار علمی می کند.
    وی تشویق کارآفرینان به انجام سرمایه گذاری در این مراکز را باعث افزایش رشد اقتصادی دانست و اضافه کرد: باشگاه کسب و کارهای دانش بنیان با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و امیدواریم به محیطی تبدیل شود که دانشجویان دانشگاه های مختلف در آن حضور یافته و ایده های خود را تجاری سازی کنند.
    سید امیرحسین شبیری مدیر عامل  باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX) نیز در مراسم افتاحییه گفت: این پروژه با مشارکت شرکت به پرداخت ملت، شرکت سرمایه‌گذاری عطار و مجموعه‌ای از فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف تحت هدایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری با هدف حمایت از تجاری سازی ایده های علمی آغاز به کرد تا کسب و کارهای نوپا بتوانند با هزینه بسیار پایین  با حضور در این مرکز از امکاناتی چون دفتر کار، سرمایه‌گذار، ارتباط مستقیم با دانشگاه بهره‌مند شوند.
    قابل ذکر است حمایت شرکت به پرداخت ملت با تاکید بر سیاست های حمایتی خود در توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین و در راستای راهبرد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت و ایده هایی که بتواند خطوط کسب و کاری و درآمدی ایجاد کنند صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی