عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبر داد:

پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک در سال گذشته خبر داد و مجموع تسهیلات پرداختی ازدواج را ۱۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت‌اله مهدیان امروز در همایش تعاون، اقتصاد و کشاورزی اظهار کرد: در کل کشور 40 هزار روستا با 21 میلیون نفر جمعیت وجود دارد، در مقابل سهم 74 درصدی جمعیت شهری، سهم 26 درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

    وی ادامه داد: سال گذشته بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به تعاونی‌ها پرداخت کردیم و طی دو سال 96 و 97 نیز 600 میلیارد تومان برای خرید تصمینی گندم اختصاص دادیم.

    مهدیان افزود: در ابتدای سال، هفت راهبرد را برای بانک ترسیم کردیم که اشتغال پایدار روستایی اولین راهبرد ماست. تا آذرماه سال گذشته و بعد از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی طرح اشتغال روستایی کارگروه اجرایی را تشکیل دادیم و تا تاریخ 1396/6/9 مبلغ 2700 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

    به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون، درخواست‌هایی که به بانک معرفی شده حدود 20 هزار فقره است و 5400 فقره تسهیلات به ارزش 9100 میلیارد تومان نیز به تصویب رسیده است.


    وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم تعاونی‌های بیش‌تری از مزایای طرح اشتغال روستایی و منابع پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند و چند استانی که عملکردشان ضعیف است را تقویت کنیم.

    همایش تعاون، اقتصاد و کشاورزی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در هتل المپیک برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی