عصر بازار

بازدید رئیس صندوق توسعه ملی و نمایندگان مجلس از پروژه هتل سیرجان

عصر اعتبار- رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پانزدهمین روز از شهریور ماه ۹۷ از روند اجرایی پروژه مجموعه اقامتی-تجاری-تفریحی و گردشگری هتل سیرجان بازدید کردند.

بازدید رئیس صندوق توسعه ملی و نمایندگان مجلس از پروژه هتل سیرجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید «مرتضی شهیدزاده»، «محمدرضا پورابراهیمی» و هیئت همراه ضمن بازدید از فرایند ساخت این پروژه، درباره وضعیت و ظرفیت های پروژه مذکور با مدیران و کارشناسان حاضر در محل دیدار و گفت و گو کردند.

    در جریان این بازدید، «منصور زیدآبادی نژاد»، مدیرعامل شرکت پارس زیگورات به عنوان مجری پروژه، گزارش مختصری از روند اجرایی کار ارائه داد و گفت: «احداث پروژه با هدف رشد و بهره وری در اقتصاد منطقه و توانمندسازی نیروی کار، در زمینی به مساحت بیش از 27 هزار متر مربع و با زیربنایی در حدود 70 هزار متر مربع با هزینه ایی بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در حال انجام است و با بهره برداری از این مجموعه برای 600 نفر به صورت مستقیم در شهرستان سیرجان اشتغال زایی می شود».
    گفتنی است بانک گردشگری به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در حوزه گردشگری با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به احداث این مجموعه در شهرستان سیرجان کرده است. مجموعه هتل سیرجان شامل هتل 4 ستاره ممتاز با 136 اتاق، سالن همایش، سالن نمایشگاهی، تالار پذیرایی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، فروشگاه، فضای ورزشی بولینگ و بیلیارد و هایپر مارکت و همچنین رستوران است.
    شایان ذکر است در این دیدار شماری از مدیران بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری، مسئولین بازدید کننده را همراهی می کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی